دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۴۴۴
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱

فکرشهر: سرپرست مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان بوشهر گفت: سال گذشته ۱۱۳ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در این استان نگارش شد که از این شمار ۷۳ عنوان مورد تائید طرح امام حسن مجتبی (ع) قرار گرفته است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سرهنگ سعید بنیادی روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در این طرح، هیاتی از افراد خبره عرصه نگارش، اعم از نویسنده و طراح جلد، کتاب‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند تا اگر این کتاب‌ها دارای اشکال‌های ساختاری باشند مورد بازبینی و رفع اشکال قرار گرفته و سپس سایر مراحل چاپ کتاب دنبال می‌شود.

وی اضافه کرد: از مجموع کتاب‌هایی که مورد تأیید طرح امام حسن مجتبی (ع) قرار گرفته است ۱۰ عنوان تاکنون به چاپ رسیده‌است و ۱۹ آبان ماه در آئین تجلیل از نویسندگان دفاع مقدس استان بوشهر از آنها رونمایی می‌شود.

وی ادامه داد: بقیه این کتاب‌ها نیز پس از گذراندن سایر مراحل طرح امام حسن مجتبی (ع) و دریافت مجوزهای لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهادهای مرتبط به چاپ می‌رسند.

بنیادی اضافه کرد: عملیات احداث ساختمان اقامتگاه راویان دفاع مقدس در اردوگاه فاطمه زهرا (س) استان بوشهر در کنار یادمان شهدای شرق کارون واقع در جاده آبادان- اهواز به پایان رسیده‌است و قرار است این ساختمان در آینده‌ای نزدیک مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

سرپرست مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه بوشهر اضافه کرد: طرح فضاسازی بومی و محلی پیرامون یادمان شهدای شرق کارون نیز در دست اجرا است که تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و این طرح نیز بززودی به مرحله بهره­‌برداری می‌رسد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر