سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به احتمال بارندگی شدید و وقوع توفان تندری از روز چهارشنبه تا پایان روز جمعه هفته جاری در این استان نسبت به پیامدهای خطر آفرین و خسارت آور آن اعلام هشدار می‌شود...
کد خبر: ۷۸۵۱۲
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۸

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به احتمال بارندگی شدید و وقوع توفان تندری از روز چهارشنبه تا پایان روز جمعه هفته جاری در این استان نسبت به پیامدهای خطر آفرین و خسارت آور آن اعلام هشدار می‌شود.

به گزارش «فکرشهر»، پیام مساعدی روز سه‎شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: آبگرفتگی معابر عمومی و مسیل‌ها در برخی مناطق، اصابت رعد و برق، خسارت به محصولات کشاورزی، شکستگی درختان و توفانی شدن دریا از جمله این پیامدها است که در این مدت باید از ترددهای دریایی غیر ضرور بویژه توسط شناورهای سبک، قایق‌های صیادی و تفریحی اجتناب شود.

وی بیان کرد: با توجه به پیش بینی وزش باد شدید و وقوع توفان تندری باید برای محافظت از شناورهای پارک شده، تاسیسات و زیرساخت‌ها در سواحل و روی دریا تمهیدات لازم اندیشیده شود.

مساعدی ادامه داد: با ورود سامانه بارشی موج جدیدی از ناپایداری‌های جوی به تناوب در روزهای چهارشنبه تا جمعه در استان بوشهر و روی دریا به صورت عمده در قسمت‌های شمالی و مرکزی و در برخی ساعت‎ها مناطق جنوبی این استان را تحت تاثیر قرار می‎دهد.

وی گفت: این ناپایداری به شکل رگبار باران و رعد و برق همراه با وزش باد شدید و گاهی تندبادهای لحظه‌ای با سرعت بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده‌است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر