دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۵۵۸
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷

فکرشهر: وزیر علوم تحقیقات و فناوری پس از موافقت با استعفای رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر، سرپرست جدید این پارک را معرفی کرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، به دنبال استعفای حبیب رستمی از ریاست پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر، وزیر علوم تحقیقات و فناوری با این استعفا موافقت کرد.

منصور غلامی در نامه موافقت با استعفای رستمی بیان کرد: «ضمن قدردانی از زحمات جنابعالی در دوران تصدی ریاست پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر) با استعفای شما موافقت می‌شود. امید است دانشگاهیان و فرهیختگان همچنان از تجارب ارزنده جناب عالی بهره مند شوند.»

وزیر علوم تحقیقات و فناوری همچنین در حکمی، حسن حبیبی را به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری خلیج فارس (استان بوشهر) منصوب کرد.

غلامی در حکم حبیبی آورده است: با عنایت به استعفای جناب آقای دکتر حبیب رستمی ضمن تشکر و آرزوی توفیق برای ایشان، بر اساس پیشنهاد معاون پژوهش و فناوری به موجب این حکم جناب عالی به سمت سرپرست پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر) منصوب می‌شوید.

امید است با تدبیر جناب عالی و تعامل مؤثر با مدیریت استان و دانشگاه‌های بزرگ منطقه برنامه‌های جاری پارک تداوم یافته و شرایط لازم برای رشد و توسعه کمی و کیفی پارک در عرصه‌های کالبدی و محتوایی و نقش آفرینی هرچه بیشتر در زیست بوم کارآفرینی و نوآوری فرآهم آمده و جایگاه پارک علم و فناوری خلیج فارس در برنامه‌های توسعه‌ای منطقه ارتقا یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر