يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نخستین کنگره 49 شهید دانشجوی استان بوشهر برگزار شد و خانواده‌های شهدای دانشجو مورد تجلیل قرار گرفتند.به گزارش فکرشهر، نویسنده کتاب "پایی که جا ماند" عصر سه‌شنبه در نخستین کنگره 49 شهید دانشجوی استان بوشهر ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: برگزاری این کنگره‌ها و همایش ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید در زندگی خود استفاده کنیم.
کد خبر: ۷۸۷۷
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵

فکرشهر: نخستین کنگره 49 شهید دانشجوی استان بوشهر برگزار شد و خانواده‌های شهدای دانشجو مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش فکرشهر، نویسنده کتاب "پایی که جا ماند" عصر سه‌شنبه در نخستین کنگره 49 شهید دانشجوی استان بوشهر ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: برگزاری این کنگره‌ها و همایش ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید در زندگی خود استفاده کنیم.

سیدناصر حسینی‌پور با اشاره به جانفشانی‌ها و دلاورمردی‌ها و ایستادگی رزماندگان کشور در دوران دفاع مقدس، اذعان کرد: ایستادگی ملت ایران در مقابل تانک‌ها و رژیم تا بن دندان مسلح بعث عراق برگرفته از مکتب امام خمینی(ره) و برگرفته از آیات قرآن و احادیث بود.

وی در ادامه به شکست رژیم سهیونیستی در مقابل مقاومت مردم لبنان اشاره کرد و افزود: مردم لبنان نیز با عنایت به پیام امام خمینی(ره) در مقابل رژیم پوشالی صهیونیستی مقاومت کردند و توانستند بر این رژیم مسلح پیروز شوند.

نویسنده کتاب "پایی که جا ماند" با بیان اینکه غربی ها همواره از شهادت‌طلبی ملت ایران ترس دارند، تاکید کرد: غربی‌ها با کاهش قیمت نفت تلاش داشتند که به ایران فشار بیاورند ولی ایران باز هم مقاومت کرد.

لازم به ذکر است که در نخستین کنگره 49 شهید دانشجوی استان بوشهر مسئولان استان بوشهر از جمله نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار بوشهر، فرماندهان نظامی و انتظامی و برخی از مدیران و روسای دانشگاه‌های و موسسات آموزشی عالی و تعدادی از خانواده های شهدا و مردم شهید پرور بوشهر حضور داشتند.

تجلیل از خانواده شهدای دانشجوی استان بوشهر از دیگر برنامه‌های این کنگره بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر