شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۸۰۹
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: تقاطع  غیر همسطح سردار سلیمانی یکی از پروژه‌های شاخص شهرداری است که عملیات اجرایی آن کند پیش می‌رود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، داریوش پوربهی روز دوشنبه در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی شورای شهر بوشهر افزود: اگرچه اجرای این پروژه مدتی تعطیل بود و بتازگی از سر گرفته شده اما در چند بازدید صورت گرفته از آن با وجود یک استقرار ناظر دائمی توسط شهرداری اما روند عملیاتی این پروژه هنوز کند است.

وی اضافه کرد: این پروژه بزرگ نباید فقط پنج کارگر داشته باشد و چنانچه کار اینگونه پیش برود شاید در زمان ۸ تا ۱۲ سال دیگر به بهره‌برداری برسد.

پوربهی گفت: در این ارتباط  شهرداری بوشهر نظارت جدی بر این پروژه داشته باشد تا روند اجرای آن سرعت گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر یادآورشد: شهردار و شورای جدید باید حرف‌های تازه برای پاسخ به مطالبات بحق شهروندان داشته باشد از این روز انتظار می‌رود وضعیت پروژه‌های شاخص شهرداری با سرعت بیشتری انجام شود.

عضو شورای شهر بوشهر نیز خواستار پیگیری سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان برای توزیع کالاهای اساسی ویژه شهروندان شد.

عبدالخالق برزگرزاده افزود: شهروندان با مشکل تهیه کالاهای اساسی مثل برنج ،روغن، مرغ و گوشت مواجه هستند و نظارت دقیقی نیز بر قیمت این کالاها نیست.

وی بیان کرد: نیاز است با مشارکت تعاونی‌های ادارات و سایر دستگاه‌ها زمینه‌ای فراهم شود که کالاهای اساسی براحتی و با قیمت مناسب در دسترس شهروندان قرار گیرد.

برزگر زاده ادامه داد: از دستگاه‌های نظارتی و متولی نیز انتظار می‎رود نظارت جدی روی قیمت اجناس در بازار بوشهر داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر