شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۸۳۱
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۸

فکرشهر: به مناسبت بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، نمایشگاه کاریکاتور دنیای کاغذی اثر هنرمند علیرضا احمدی خرم، در نگارخانه مجازی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، برگزار می شود.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ضمن اعلام این خبر، گفت: نگارخانه مجازی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در ادامه فعالیت های فرهنگی و هنری خود به مناسبت بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران آثار علیرضا احمدی خرم، از هنرمندان هم استانی  را در قالب کاریکاتور به نمایش می گذارد.

 میثم بشکوه ضمن اشاره به اینکه این نگارخانه از زمان افتتاح آن به صورت فعال پذیرای به نمایش گذاشتن آثار هنری هنرمندان استان بوشهر می باشد، عنوان کرد: علیرضا احمدی خرم از هنرمندان کاریکاتوریست این استان، آثار خود را در قالب کاریکاتور در نگارخانه مجازی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به نمایش عموم گذاشته است.  

وی عنوان کرد: علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه میتوانند از 26 آبان ماه لغایت 3 آذر ماه با مراجعه به آدرس boushehr.farhang.gov.ir/fa/negarkhane   از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر