جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۸۳۷
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵

فکرشهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: صندوق توسعه صنایع دریایی پرداخت ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه این صنایع در این استان تصویب و به بانک‌‏های عامل ابلاغ کرد.

به گزارش فکرشهر، سید حسین حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از مجموع این تسهیلات، ۸۰ میلیارد ریال وام کم بهره یارانه‎ای با نرخ سود ۲ تا ۴ درصد برای ۳۷ متقاضی به بانک رسالت و صندوق کار آفرینی امید ارسال شده‌است.

وی بیان کرد: در این حوزه تسهیلات یارانه دار مربوط به بخش ساخت و ساز با نرخ ۱۲ درصد و وام توسعه کارگاه‌ها نیز با سود ۱۴ درصد پرداخت خواهد شد.

وی بیان کرد: بانک رسالت و صندوق کارآفرینی امید پیرو تفاهم نامه با صندوق توسعه صنایع دریایی وزارت صمت کمک بسیار خوبی به بخش صنعت دریایی در استان بوشهر هستند.

حسینی اظهار داشت: نمایندگی صندوق توسعه صنایع دریایی در استان بوشهر برای حمایت از صنایع دریایی و کمک به توسعه کسب وکار صنایع مربوطه حمایت‌های لازم را پیش بینی کرده‌است.

وی گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات به منظور ساخت، تعمیر و تکمیل شناورها، توسعه کارگاه، سرمایه درگردش و اعطای یارانه تسهیلات از طریق دفتر نمایندگی صندوق توسعه صنایع دریایی در بوشهر نسبت به دریافت اطلاعات بیشتر اقدام کنند.

حسینی بیان کرد: توسعه و رونق صنایع دریایی در اولویت‎های مهم وزارت صمت قرار دارد و در این زمینه از همه ظرفیت‎ها برای حمایت از این صنعت استفاده می‌شود.

وی گفت: استان بوشهر نیز یکی از قطب‎های صنعت دریایی کشور است که با چنین ظرفیتی در سال جهش تولید فرصتی اززشمند برای پویاتر کردن صنعت دریایی این استان است.

حسینی اظهار کرد: در سال جاری مجموع تسهیلاتی که استان بوشهر از محل بند الف صنعت و رونق تولید پرداخت کرده به ترتیب ۱۲۰ و ۷۰ میلیارد تومان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر