جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: ورزشگاه کنونی این بندر جوابگوی نیاز ورزشکاران نیست و تکمیل هرچه زودتر ورزشگاه شماره 2 ضروری است.به گزارش فکرشهر، عبدالنبی یوسفی روز شنبه در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: بسیاری از پروژه های ورزشی شهرستان سال هاست که راکد مانده و گلایه های ورزشکاران را در پی داشته است.وی بیان کرد: امسال در تخصیص اعتبارات، نگاه ویژه ای به پروژه های ورزشی دردست اجرا صورت گرفته و همه اعتبارات درخواستی این بخش مصوب شد.
کد خبر: ۷۹۷۸
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: ورزشگاه کنونی این بندر جوابگوی نیاز ورزشکاران نیست و تکمیل هرچه زودتر ورزشگاه شماره 2 ضروری است.

به گزارش فکرشهر، عبدالنبی یوسفی روز شنبه در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: بسیاری از پروژه های ورزشی شهرستان سال هاست که راکد مانده و گلایه های ورزشکاران را در پی داشته است.

وی بیان کرد: امسال در تخصیص اعتبارات، نگاه ویژه ای به پروژه های ورزشی دردست اجرا صورت گرفته و همه اعتبارات درخواستی این بخش مصوب شد.

فرماندارگناوه، بهبود روند احداث و بهره برداری از پروژه های ورزشی گناوه را نیازمند پیگیری های بیشتر در سطوح ملی عنوان کرد و افزود: دراین ارتباط پیگیری های خوبی با مسوولان کشوری انجام شده است.

وی گفت: در دیداراخیر خود با مسوولان ورزش کشور بویژه معاون وزیر ورزش تصمیم های خوبی برای پیشبرد پروژه های عمرانی و اختصاص امکانات ورزشی به شهرستان گناوه اتخاذ شد. 

یوسفی، احداث پلاژ بانوان، تکمیل خوابگاه ورزشکاران، بهره برداری از سالن ورزشی چهارروستایی و بهسازی سالن ورزشی بندر ریگ را از دیگر خواسته و نیازهای ورزشی شهرستان گناوه عنوان کرد.

وی افزود: از ابتدای امسال 9 جلسه برای پیگیری نیازهای ورزشکاران برگزار شده که نتایج خوبی برای حل مشکلات و کسب نتایج ارزنده ورزشی به دنبال داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با قدردانی از حمایت های جدی فرماندار گناوه از ورزش این شهرستان گفت: با اعتبارات خوبی که در کمیته برنامه ریزی به تصویب رسیده شاهد پیشرفت های مناسبی در پروژه های عمرانی ورزش گناوه خواهیم بود.

احمد بهروزیان فر افزود: پروژه احداث ورزشگاه شماره 2 گناوه با گذشت چندین سال، فرسایشی شده اما سعی ما بر این است که با اختصاص اعتبار مناسب، بخش های ضروری این ورزشگاه را برای استفاده ورزشکاران به بهره برداری برسانیم.

وی، تکمیل خوابگاه 110نفری وزشکاران را از اولویت های ورزش گناوه عنوان کرد و گفت: امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته امکان استفاده از آن هرچه سریعتر فراهم شود.

به نوشته ی ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از بهره برداری سالن ورزشی روستایی چهارروستایی بخش ریگ در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: درصددیم اعتبار مناسبی برای بهسازی سقف سالن ورزشی بندر ریگ اختصاص داده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر