يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۹۶۱
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷

فکرشهر: سردار علی فدوی جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تهران طی سخنانی در پاسخ به یکی از دانشجویان درباره انتقام شهادت سردار سلیمانی گفت: شیوه انتقام را ما تعیین می‌کنیم. ما آمریکایی‌ها را به خاک مذلت نشاندیم. از سال 65 به بعد آمریکایی‌ها با ما مستقیماً وارد جنگ شدند و این هم در عکس‌العمل به اقدامات ما در دفاع مقدس بود و از آن زمان تا کنون همیشه همین‌طور بوده است و آنها هم نتوانستند پیروز شوند.

به گزارش فکرشهر از انتخاب، وی ادامه داد: یکی از وزرای دفاع آمریکا در پایگاه الظفره امارات گفته بود که "ما می‌خواهیم در برابر ایران بازدارندگی ایجاد کنیم."، در واقع آنها به‌ازای اقدامات ما دست به کارهایی می‌زنند که ضعیف‌ترین انسانها این کار را می‌کنند و جرئت ندارند که مسئولیت آن را قبول کنند و ترامپ اولین فردی بود که این کار را کرد.

جانشین فرمانده‌کل سپاه در پاسخ به گفته‌ای دیگر درباره اینکه اگر انتقام سخت از شهادت سردار سلیمانی گرفته می‌شد ترور شهید فخری‌زاده اتفاق نمی‌افتاد، گفت: ما امروز در مرحله‌ای هستیم که دشمن به‌دنبال بازدارندگی در مقابل ما است. ما در دهه 60 در مرزهای خودمان با آمریکا می‌جنگیدیم و امروز در جایی که خانه آمریکایی‌ها بود با آنها می‌جنگیم.

فدوی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه گفته می‌شود در قضیه شهادت سردار سلیمانی سپاه گزینه‌هایی را مطرح کرده و با مخالفت دولت مواجه شده است گفت: این‌طور نبوده است، سپاه تابع سیاست‌های دولت نیست و تابع فرمانده‌کل قوا است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر