يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر تعاون روستایی استان بوشهرگفت: تدبیری اتخاذ شده است که ازاین پس کشاورزان برای دریافت کود نیاز به حواله مراکز خدمات و یا مدیریت جهاد کشاورزی ندارند.به گزارش فکرشهر، علی قنبری در نشست بررسی مسائل ومشکلات کشاورزان بخش شبانکاره دشتستان افزود: مراکز خدمات با تهیه لیستی از متقاضیان خرید کود، لیست مورد نظر را در اختیار مراکز توزیع قرار می دهد و کشاورزان می توانند با مراجعه مستقیم به این مراکز وبراساس لیست، سهیمه ای را که از نظر فنی برای آنان در نظر گرفته شده است را تحویل و دریافت کنند.
کد خبر: ۷۹۹۷
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹

فکرشهر: مدیر تعاون روستایی استان بوشهرگفت: تدبیری اتخاذ شده است که ازاین پس کشاورزان برای دریافت کود نیاز به حواله مراکز خدمات و یا مدیریت جهاد کشاورزی ندارند.

به گزارش فکرشهر، علی قنبری در نشست بررسی مسائل ومشکلات کشاورزان بخش شبانکاره دشتستان افزود: مراکز خدمات با تهیه لیستی از متقاضیان خرید کود، لیست مورد نظر را در اختیار مراکز توزیع قرار می دهد و کشاورزان می توانند با مراجعه مستقیم به این مراکز وبراساس لیست، سهیمه ای را که از نظر فنی برای آنان در نظر گرفته شده است را تحویل و دریافت کنند.

وی اضافه کرد: دربحث تامین کود با مجموعه پتروشیمی و پردیس مشکلاتی وجود دارد که گاهی این مشکلات در سطح ملی است و برخی اوقات ناچاریم کود مورد نظر کشاورزان را از استان های فارس و خوزستان تامین کنیم.

قنبری بیان کرد: مرکز خرید محصولات کشاورزی و گندم یکی از خواسته های بحق مردم بخش شبانکاره است که با تلاش و تعاملات لازم با مرکز کشور و شرکت غلات این مساله را به صورت جدی پیگیری می کنیم.

وی گفت: برای راه اندازی یک مرکز خرید نیاز به اخذ یک کد است که امید واریم با پیگیری های لازم این کد را بزودی اخذ و شاهد راه اندازی یک مرکز خرید محصولات کشاورزی در این منطقه باشیم.

قنبری اظهارداشت: برای پرداخت وجه گندم طبق تفاهم نامه ای که درسطح ملی وجود دارد، هم اکنون پرداخت وجه گندم فقط از طریق بانک های ملت، تجارت، رفاه، سپه، کشاورزی وصادرات امکان پذیر است.

وی درباره خرید گوجه فرنگی گفت: درسال گذشته با همکاری مسوولان استان برای خرید گوجه فرنگی دو مرکز خرید در منطقه ارم و بوشکان ویک مرکز نیز دربرازجان دایر شد.

به نوشته ی ایرنا، مدیرتعاون روستایی استان بوشهر گفت: از طریق این مراکز پنج هزار تن گوجه فرنگی از منطقه خریداری شد.

وی درباره ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات کشاوررزی بویژه صنایع تبدیلی گوجه فرنگی درمنطقه افزود: صرفه اقتصادی طرح های اقتصادی تکمیلی وتبدیلی قیمت پایین محصول است و هر کارخانه تبدیلی که قرار باشد در یک منطقه ایجاد شود سرمایه گذار بازدهی اقتصادی آن را نیز درنظر می گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر