يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری بوشهر گفت: وب‌سایت طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع راه‌اندازی شد.به گزارش فکرشهر، اکبر روشن ضمیر اظهار داشت: این وب‌سایت در راستای ابلاغ بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور با موضوع " تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع" و حسب دستور استاندار و نشست‌های برگزار شده با ناظرین دستگاه‌های اجرایی استان راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۸۰۰۳
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۷

فکرشهر: مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری بوشهر گفت: وب‌سایت طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع راه‌اندازی شد.

به گزارش فکرشهر، اکبر روشن ضمیر اظهار داشت: این وب‌سایت در راستای ابلاغ بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور با موضوع " تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع" و حسب دستور استاندار و نشست‌های برگزار شده با ناظرین دستگاه‌های اجرایی استان راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: تسهیل انعکاس عملکرد کارکنان دستگاه‌های اجرایی و ایجاد انگیزه برای ارائه خدمات مطلوب، بهبود نظام اطلاع رسانی و افزایش بهره‌وری از جمله اهداف راه‌اندازی این صفحه اینترنتی به آدرس takrim.ostb.ir است.

روشن ضمیر اظهار کرد: همه فعالیت‌های کمیته طرح تکریم استان از طریق این وب سایت اطلاع رسانی می‌شود ضمن اینکه دو فرم الکترونیک با عنوان " گزارش مردمی " برای دریافت نظرات مردم در حوزه طرح تکریم به صورت فرم باز و چک لیست، طراحی و فعال شده است.

به نوشته ی سایت استانداری، مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری بوشهر گفت: گزارش‌های ارسالی به صورت روزانه توسط کارشناسان این دفتر بررسی و پیگیری می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر