دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مساعدی ادامه داد: با توجه به شمالی بودن جهت وزش باد، دما در استان بوشهر تا اوایل هفته آینده روند کاهشی به دنبال دارد... در استان بوشهر به درجه رسید/ سردترین شهرهای استان کدامند؟
کد خبر: ۸۰۰۹۹
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۲

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با آغاز روند کاهشی دما در این استان در ۲۴ ساعت گذشته دما در ایستگاه فرودگاهی بهرگان(بندر امام حسن) شهرستان دیلم و جم به هشت درجه سانتیگراد رسید.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در ۲۴ ساعت گذشته دما در برازجان ۱۰ و در شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم به ۱۲ درجه سانتیگرد رسید.

وی بیان کرد: دما در عسلویه، دیر و خارگ به ترتیب ۱۳، ۱۵ و ۱۷ درجه سانتیگراد گزارش شد و در همین شبانه روز گذشته عسلویه با نوسان دمایی صورت گرفته با ۲۷.۴ درجه سانتیگراد شاهد بیشترین دما بود.

مساعدی ادامه داد: با توجه به شمالی بودن جهت وزش باد، دما در استان بوشهر تا اوایل هفته آینده روند کاهشی به دنبال دارد.

وی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت آینده برای برخی از نقاط استان بوشهر احتمال مه صبحگاهی پیش بینی و سرعت وزش باد نیز ۱۲ تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در برخی از مواقع تا ۴۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده‌است.

مساعدی ادامه داد: ارتفاع موج نیز ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی شده که در مناطق مرکزی و جنوبی استان این میزان بین ۹۰ تا ۱۵۰ و در برخی از ساعت‎ها تا ۱۸۰ سانتیمتر در نوسان خواهد بود.

وی یادآور شد: با این شرایط دریانوردان باید از تردد غیرضرور در دریا اجتناب و در صورت تردد ضرور باید رعایت ایمنی را مورد توجه قرار دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر