دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۲۲۸
شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶

فکرشهر: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گناوه گفت: آتش سوزی گسترده در انبار لوازم خانگی واقع در خیابان غدیر گناوه با تلاش نیروهای آتش نشانی مهار شد.

به گزارش فکرشهر، ولی سیفی جمعه شب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش سوزی در یک انبار کالای لوازم خانگی واقع در خیابان غدیر گناوه، در ساعت ۱۶ و هشت دقیقه روز جمعه، نیروهای آتش نشانی بلا فاصله به محل وقوع حادثه اعزام و عملیات اطفا حریق آغاز شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گناوه افزود: در این عملیات ۴ خودرو اطفا حریق و ۲ خودرو آب رسانی از سازمان آتش نشانی شهرداری گناوه با پشتیبانی خودروهای آتش نشانی اداره بندر و دریانوردی گناوه، شهرداری بندر ریگ و شرکت نفت و گاز گچساران برای مهار آتش به محل حادثه اعزام شدند.

سیفی تاکید کرد: عملیات نفس گیر مهار آتش توسط مأموران آتش نشانی پس از پنج ساعت تلاش بی وقفه در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه جمعه شب به اتمام رسید و با اقدام به موقع از سرایت آتش به ساختمان‌های اطراف محل آتش سوزی جلوگیری شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گناوه یادآور شد: این حادثه خوشبختانه خسارات جانی در بر نداشت ولی طبق اظهار مالک حدود ۳۰ میلیارد تومان خسارت‌های مالی برجا گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: علت این حادثه آتش سوزی در دست بررسی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر