دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۲۶۰
شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: در راستای شتاب بخشی به روند اجرای پروژه‎های آب‎شیرین کن در استان، بانک‎ها باید برای تامین منابع مورد نیاز احداث این پروژه‎ها پیشگام باشند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالکریم گراوند روز شنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر افزود: نقش بانک‌ها در اجرای طرح‌های عمرانی، تولیدی، اشتغال‌زایی و رفع مشکلات اعتباری واحدهای اقتصادی مهم و اساسی است و نباید از نقش سازنده خود در عمران و آبادانی استان غفلت کنند.

وی بیان کرد: اکنون پروژه آب شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر روند اجرایی مطلوبی دارد و براساس برنامه تا پایان امسال ۳۰ درصد آن به بهره‎برداری می‎رسد.

گراوند ادامه داد: با بهره‌برداری کامل از پروژه‌ آب شیرین‌کن ۳۵ هزار مترمکعبی در آینده، امکان افزایش ظرفیت آن تا ۵۰ هزار مترمکعب وجود دارد که این میزان ۷۰ درصد آب موردنیاز شهر بوشهر را تامین می‌کند.

وی گفت: تزریق به موقع منابع مالی به آب‎شیرین کن‌ها نقش مهمی در سرعت بخشی پروژه‌ها دارد و این مهم تا پیش از تابستان سال آینده باید به شرایطی مطلوب برسد.

گراوند یادآور شد: در راستای حمایت از طرح‏‌های صنعتی نیز می‏‌طلبد بانک‏ها نقش پررنگ‎تری ایفا و از هر ظرفیتی برای ایجاد اشتغال در استان بهره‎گیری کنند.

وی اظهار کرد: استان بوشهر در حوزه صنعت ظرفیت‎‏های بسیار بالایی دارد که با پای کار بودن بانک‌‏ها بخش قابل توجهی از این ظرفیت‎ها شکوفا می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر