جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۳۰۱
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۳

فکرشهر: طرح ویژه ترخیص موتورسیکلت های رسوبی تا 18 دی ماه ادامه دارد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ قدرت اله کشکولی گفت: بر اساس تدابیر و تصمیمات پلیس راهور ناجا در خصوص ساماندهی فرایند ترخیص موتورسیکلت های رسوبی در پارکینگ ها و به منظور جلوگیری از ضرر و زیان اموال عمومی تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه افزود: مالکان و متصرفان قانونی موتورسیکلت هایی که تا قبل از 1398/12/29 توقیف و در پارکینگ نگهداری می شوند، می توانند با همراه داشتن مدارک هویتی و مالکیتی به دفاتر پلیس + 10 مراجعه کنند.

وی در این باره گفت: جهت کمک به مالکین و متصرفین قانونی، در صورت فقدان بیمه نامه شخص ثالث، گواهینامه رانندگی مجاز و نداشتن پلاک، با اخذ تعهد و پرداخت جریمه های رانندگی و هزینه انتقال و پارکینگ برابر تعرفه های مصوب سال 1394، موتورسیکلت تحویل مالک یا متصرف قانونی می شود.   

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ارائه سند مالکیت( برگ‌سبز‌)، کارت شناسایی موتورسیکلت و سند کارخانه سازنده در خصوص موتورسیکلت های فاقد پلاک الزامیست و امکان پرداخت خلافی بصورت تقسیطی وجود دارد.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر در پایان تاکید کرد: با توجه به شرایط ویژه در نظر گرفته شده و زمان اندک باقی مانده تا اتمام طرح، واحد های ترخیص به منظور ارائه خدمات مضاعف به شهروندان تقویت شده اند تا شهروندان در کوتاهترین زمان بتوانند فرایند ترخیص را طی کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر