جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۳۱۷
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶

فکرشهر: فرماندار شهرستان بوشهر گفت: محدودیت‌های کرونایی رنگ شهرستان بوشهر را از قرمز به نارنجی تغییر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عباس جمشیدی ظهر یکشنبه در نشست ستاد شهرستانی کرونا در بوشهر افزود: کادر درمان در راستای خدمات دهی به مردم در ایام کرونایی تلاش‌های گسترده‌ای داشته‌اند که شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به تغییر رنگ شهرستان بوشهر از قرمز به نارنجی بیان کرد: با اعمال محدودیت‌های کرونایی موجب کنترل این ویروس و تغییر رنگ شهرستان شده است و باید همچنان این ویروس جدی گرفته شود.

فرماندار شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: امکان تغییر رنگ شهرستان از نارنجی به زرد با همراهی و همکاری مردم در خصوص اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی وجود دارد و رسیدن به این هدف تنها به عزم و اراده مردم بستگی دارد.

وی با اشاره به اینکه کوتاهی در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باعث افزایش شمار مبتلایان و ازدحام در بیمارستان‌ها می‌شود، افزود: تنها داروی ویروس کرونا رعایت فاصله اجتماعی، شستن دست‌ها و استفاده از ماسک است.

جمشیدی بیان کرد: مردم نباید تصور کنند تأثیر ویروس کرونا کم رنگ شده است چون هر تغییر رفتاری و ساده انگاری امکان شعله‌ور شدن بیماری کووید ۱۹ را به دنبال دارد و بی‌توجهی به دستورالعمل‌ها می‌تواند دورهمی شب یلدای امسال را خطرناک کند.

وی اضافه کرد: کاهش بستری‌های ناشی از کرونا در شهرستان بوشهر فرصتی برای تنفس کادر درمان به وجود آورد پس اجازه ندهیم با سهل انگاری و عادی انگاری دوباره زحمت مدافعان سلامت افزون شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر