يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: معتقدیم باید شرکت های دانش بنیان را تقویت کرد و در این ارتباط هیچ محدودیتی در زمینه پرداخت تسهیلات به آنها وجود ندراد.به گزارش فکرشهر، 'سورنا ستاری' روز دوشنبه درنشست هم اندیشی شرکت های دانش بنیان استان بوشهر افزود: پرداخت تسهیلات به طرح های توجیه دار شرکت های دانش بنیان از طریق صندوق پژوهش و نوآوری و معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری امکان پذیر است.وی اضافه کرد: دریافت تسهیلات از صندوق پژوهش و فناوری سخت گیریهایی که بانکها در پرداخت وام می کنند، ندارند و می تواند کارها را در این زمینه روان سازی کند.
کد خبر: ۸۰۳۴
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۴

فکرشهر: معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: معتقدیم باید شرکت های دانش بنیان را تقویت کرد و در این ارتباط هیچ محدودیتی در زمینه پرداخت تسهیلات به آنها وجود ندراد.

به گزارش فکرشهر، 'سورنا ستاری' روز دوشنبه درنشست هم اندیشی شرکت های دانش بنیان استان بوشهر افزود: پرداخت تسهیلات به طرح های توجیه دار شرکت های دانش بنیان از طریق صندوق پژوهش و نوآوری و معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری امکان پذیر است.

وی اضافه کرد: دریافت تسهیلات از صندوق پژوهش و فناوری سخت گیریهایی که بانکها در پرداخت وام می کنند، ندارند و می تواند کارها را در این زمینه روان سازی کند.

ستاری اضافه کرد: پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر زیرمجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری نیز برای اینکه این پاری روی پای خود بایستد از آن حمایت می کند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری بیان کرد: صندوق پژوهش و نوآوری و این معاونت می توانند به شرکت های دانش بینان تازه تاسیس در پارک علم و فناوری بوشهر از طریق پرداخت وام های پیش از رشد کمک کنند که در این ارتباط پارک علم و فناوری بوشهر باید ارتباط ساختاری مناسبی با معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری و صندوق پژوهش و نوآوری داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شرکت های بزرگ بازار را بوجود می آورند و شرکت های کوچک نوآوری و تحرک ایجاد می کنند باید زمینه حضور شرکت های بزرگ در پارک بوشهر فراهم شود.

ستاری گفت: همچنین کریدور صادرات می تواند زمینه گرفتن استاندارهای بین المللی و شرکت در نمایشگاه ها را برای شرکت های دانش بنیان فراهم آورد.

بازدید از دانشگاه های علوم پزشکی و خلیج فارس بوشهر و مرکز تحقیقات میگوی کشور و شرکت در نشست شورای پژوهش استان بوشهر از دیگر برنامه های سفر یکروزه معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به استان بوشهر است.

به نوشته ی ایرنا، ستاری صبح امروز از نمایشگاه طرح های تجاری سازی شده شرکت های دانش بینان پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر دیدن کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر