جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۳۶۴
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۶

فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: یکهزار و ۲۸۴ هیات، کانون فرهنگی تبلیغی، تشکل قرآنی و شخصیت‌های تبلیغی مرتبط با این اداره کل در عملیات فرهنگی ـ اجتماعی سردار شهید قاسم سلیمانی مشارکت دارند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: همزمان با سراسر کشور عملیات فرهنگی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی و مجموعه خاتم‌الاوصیاء در استان بوشهر در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: به منظور برگزاری موثر و مطلوب این عملیات فرهنگی-اجتماعی از ظرفیت شخصیت‌ها، مراکز و مجامع وابسته با سازمان تبلیغات اسلامی دراستان استفاده می‌شود.

طاهری ادامه داد: امید است در قالب این عملیات، برنامه‌ها و رویدادهای خوبی در زمینه کمک‌رسانی به قشرهای ضعیف و کم درآمد و آسیب‌دیدگان از کرونا رقم بخورد.

وی گفت: برگزاری نشست‌های درون‌سازمانی با همکاران، نشست مشترک با مجموعه خاتم الاوصیا و اجرا نهایی برنامه‌ها، تهیه کاربرگ برنامه‎ها و برنامه‌ریزی بین دستگاهی بر اساس سند راهبردی عملیات از جمله اقدام‌هایی بود که در راستای برگزاری مطلوب این عملیات در استان انجام شده است.

طاهری افزود: تشکیل و برگزاری نشست‌ کمیته‌های سه‌گانه، ابلاغ برنامه‌های اداره کل به شهرستان‌ها و توجیه آن‌ها، تقسیم کار برنامه‌ای بین همکاران و توزیع کارت‌های مواسات و کمک‌های مومنانه به پنج شهرستان دیر، دیلم، گناوه، کنگان و جم از مهمترین اقدام‌ها و محورهای این عملیات به شمار می‌رود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر