جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۴۲۸
سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۷

فکرشهر: فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف ۲۸۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در ۸ ماه امسال توسط مأموران دریابانی این استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد اظهار داشت: کشف کالای قاچاق در سواحل و آب‌های استان بوشهر نسبت به ۸ ماه سال قبل رشد ۲۲ داشته است.

وی تصریح کرد: با شناسایی شناور حامل سوخت قاچاق در آب‌های جزیره خارگ و توقیف این شناور، بیش از ۱۸ هزار لیتر سوخت بدون مجوز و قاچاق با هماهنگی مقام قضائی توقیف و برای سیر مراحل قانونی به یگان‌های مرزبانی ارائه شد.

رضایی‌نژاد از کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در اجرای این طرح ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال کشف‌شده است.

مقابله با قاچاق سوخت در ۳ پایگاه دریابانی

وی بابیان اینکه هنوز سوخت چند شناور دیگر حامل سوخت قاچاق تخلیه نشده تا میزان و ارزش ریالی آنها مشخص شود افزود: طرح مقابله با قاچاق سوخت در ۳ پایگاه دریابانی بوشهر اجرایی شده است.

رضایی‌نژاد خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت در ۳ پایگاه دریابانی بوشهر، بیش از ۱۱ فروند شناور حامل کالا و سوخت قاچاق در آب‌های استان بوشهر شناسایی و توقیف شد که ۹ فروند شناور آن حامل کالای قاچاق در حال اجرای فرایند اداری و قضائی آنها است.

وی به کشفیات کالای قاچاق در ۸ ماه امسال پرداخت و بیان کرد: با تلاش مأموران مرزبانی استان بوشهر در پایگاه‌های دریابانی این استان در ۸ ماه گذشته کشف کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی

رضایی‌نژاد کشف سوخت قاچاق را بیشتر توسط مأموران پایگاه دریابانی بوشهر دانست و تصریح کرد: کالاهای قاچاق بیشتر توسط پایگاه‌های دریابانی گناوه و کنگان کشف‌شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از اشراف اطلاعاتی مأموران در پایگاه‌های دریابانی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: اشراف اطلاعاتی، ارتقای توان و آمادگی عملیاتی در اولویت برنامه فرماندهی مرزبانی قرار دارد و برای برخورد با متخلفان از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر