دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۴۳۲
سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال طرح عمرانی آموزش و پرورش در شهرستان گناوه با کمک خیرین در حال اجراست که بسیار مهم و حائز اهمیت است.

به گزارش فکرشهر از مهر، غلامرضا مهرجو صبح سه‌شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گناوه اظهار داشت: در شهرستان گناوه حدود ۸۵ میلیارد تومان طرح عمرانی شهری در حال اجرا است که می‌تواند کمک زیادی به زیبایی و آبادانی شهرستان کند.

وی افزود: وضعیت شهرستان در مورد کرونا نارنجی است و هنوز تلاش و همکاری مردم با دستگاه‌های مرتبط نیازمند است تا ان‌شاءالله این ویروس منحوس را ریشه‌کن کنیم.

مهرجو تصریح کرد: وضعیت حوزه بهداشت و درمان شهرستان مطلوب و قابل‌قبول است و در حال حاضر ۱۵ پزشک متخصص سهمیه شهرستان در حال ارائه خدمت به مردم هستند و در تلاش هستیم که تعداد از این متخصصین در ساعاتی مشخص در درمانگاه تخصصی نیز حضورداشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه نیز گفت: نتایج آموزش و پرورش در تمامی زمینه‌ها مثبت و رو به رشد بوده است که این نتیجه تلاش‌های مجموعه آموزش و پرورش، فرهنگیان، دانش‌آموزان و خانواده‌هاست.

وی افزود: استخر دانش‌آموزی، مدرسه خیرساز روستای سربست، کلاس‌های درس حضرت رقیه، مدرسه خیرساز بانو شریف طرح‌های عمرانی در حال اجرای آموزش و پرورش هستند و به زودی کلنگ زنی پنج هزار متر زمین برای ساخت مدرسه به صورت مجتمع در حرم تا حرم زده خواهد شد.

احمدی بیان داشت: در کمک‌های مؤمنانه ۱۵۴ دستگاه تبلت، ۱۵۰۰ بسته نوشت‌افزار و پرداخت هزینه کتاب درسی ۸۵۰ دانش‌آموز بی‌بضاعت در سال جدید تحصیلی اهدا شد.

امام جمعه گناوه نیز گفت: وظیفه ما تنها تعلیم نیست بلکه تربیت هست که می‌تواند آخرت و سعادت ما را رقم بزند.

حجت‌الاسلام رکنی حسینی افزود: با مدیریت خوب ستاد کرونا، فرماندار و دیگر مسئولین و همچنین همکاری مردم وضعیت بهتری نسبت به کرونا داریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر