دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
استاندار بوشهر:
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: در انجام امور و در تصمیم ها بویژه جا به جایی نیروها اخلاق مدارانه حرکت کنیم.به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، مصطفی سالاری روز چهارشنبه در نشست با فرمانداران افزود: جا به جایی ها باید با احترام کامل باشد و مدیران قبلی را تخریب و تضعیف نکنیم.وی با تاکید بر نظارت جدی بر دستگاه ها بیان کرد: مدیران به اصل پاک دستی توجه ویژه داشته باشند و هر کس در حوزه اقتصادی خطایی کرد در صورت اعتنا نکردن به تذکرات بدون جنجال و با حفظ آبروی فرد خطاکار کنار گذاشته شود.
کد خبر: ۸۰۵
جمعه ۰۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: در انجام امور و در تصمیم ها بویژه جا به جایی نیروها اخلاق مدارانه حرکت کنیم.
به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، مصطفی سالاری روز چهارشنبه در نشست با فرمانداران افزود: جا به جایی ها باید با احترام کامل باشد و مدیران قبلی را تخریب و تضعیف نکنیم.

وی با تاکید بر نظارت جدی بر دستگاه ها بیان کرد: مدیران به اصل پاک دستی توجه ویژه داشته باشند و هر کس در حوزه اقتصادی خطایی کرد در صورت اعتنا نکردن به تذکرات بدون جنجال و با حفظ آبروی فرد خطاکار کنار گذاشته شود.

سالاری با اشاره به اولویت اصل جوانگرایی در انتصابات گفت: مدیران باید تجربیات خود را به جوانان منتقل کنند تا در آینده با کمبود مدیر متخصص بومی مواجه نشویم ضمن این که آموزش های لازم به آنان نیز داده شود.

وی بیان کرد: همچنین بنا داریم از بانوان و توانمندی های آنان در پست های مدیریتی و به عنوان بخشدار، بویژه بخشدار مرکزی در شهرهای بزرگ استفاده کنیم.

سالاری ادامه داد: از نیمه دوم فروردین سال آینده مدیران مکلف هستند با هماهنگی با فرمانداران به صورت زمان بندی شده هر دو هفته یکبار به شهرستان ها سرکشی کنند و مسوولی ویژه برای این امر در نظر گرفته می شود.

وی اضافه کرد: همچنین در شهرستان ها کمیته ای جدای از کمیته برنامه ریزی برای پیگیری سه تا چهار پروژه اولویت دار تشکیل می شود.

استاندار با تاکید بر تعامل مسوولان با ائمه جمعه گفت: مسوولان با حضور در مساجد و فضاهای عمومی با مردم تعامل بیشتری داشته باشند و گاهی موضوعاتی که از این طریق و توسط مردم به اطلاع مسوولان می رسد، مسائلی مهم است. 

سالاری افزود: نظارت بر انتصابات به معنای دخالت در این امر نیست و دقت کنیم افرادی در پست های مهم بکار گرفته شوند که فهم خدمت به مردم را داشته باشند.

استاندار بوشهر یادآور شد: ثبت نام برای دریافت یارانه ها از 20 فروردین آغاز می شود و باید تلاش کنیم با فرهنگ سازی افرادی ثبت نام کنند که شرایط لازم را داشته باشند.

وی اظهار کرد: ائمه جمعه و جماعات در این زمینه نقش بسزایی دارند ضمن این که باید از اقشار مختلف از جمله هنرمندان نیز کمک بگیریم.

سالاری افزود: سلامت و آموزش دو حوزه مهم است که مسائل، مشکلات و نیازها و خواسته های مردم در آنها باید با حساسیت و دقت پیگیری و رسیدگی شود.  /ص

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر