يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۶۹۷
يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۸

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: طی سال‌های گذشته کشت گلخانه‌ای در استان بوشهر گسترش یافته و باید تلاش شود که امسال زمینه جهش در این حوزه فراهم شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند ظهر یکشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر اظهار داشت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر تلاش گسترده‌ای را برای اجرایی شدن طرح‌های اقتصاد مقاومتی داشته است.

وی با تاکید بر ضرورت پیگیری طرح‌های جهش تولیدی استان بوشهر از سوی فرمانداران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت بسیار بالایی برای اشتغال و سرمایه گذاری است که باید برای جذب سرمایه‌گذاران به سمت این ظرفیت‌ها تلاش شود.

استاندار بوشهر از اجرای هزار و ۶۰۰ طرح توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان بوشهر بیان کرد: این طرح‌ها بر اساس نیازهای استان اجرایی شده است که باید برای رفع مشکلات این طرح‌ها اقدامات اساسی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته استان بوشهر یکی از هشت استان اول در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی بوده است، تصریح کرد: امسال نیز باید اجرای این طرح‌ها با جدیت مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت استان در حوزه طرح‌های کشت گلخانه‌ای اضافه کرد: جهاد کشاورزی استان بوشهر تلاش کند تا امسال نسبت به سال‌های قبل شاهد افزایش قابل توجه طرح‌های گلخانه‌ای باشیم.

وی‬ با اشاره‬ به اینکه استان بوشهر در حوزه طرح‌های گلخانه‌ای جهش خوبی در سال‌های اخیر داشته است‬ تصریح کرد: در سال جاری که به نام سال جهش تولید نامگذاری شده است، باید اجرای آن رشد شتابان‌‎تری داشته باشد.

گراوند در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت روز پرستار خواستار همکاری مردم برای تداوم روند کاهشی ابتلاء و بستری‌های کرونایی شد و بر پرهیز از دورهمی‌های شب یلدا تاکید کرد.

وی با تقدیر از تلاش‌های کادر درمانی و پرستاران در خدمات دهی به مردم در روزهای سخت کرونایی افزود: ۹ شهرستان دارای وضعیت زیر هستند و فقط مرکز استان در وضعیت نارنجی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر