يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۷۵۸
دوشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۹

فکرشهر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: در سال جاری، ۳۷ پروژه اقتصاد مقاومتی با اعتبار هفت هزار میلیارد تومان در استان بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، علی درویشی اظهار داشت: در لایحه بودجه میزان درآمد وصولی برای استان بوشهر پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تعیین شده است و شش هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان نیز برای استان بوشهر واریز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از این پول در تأمین حقوق کارمندان دستگاه‌های اجرایی و تکمیل پروژه‌های عمرانی هزینه می‌شود افزود: اعتبارات هزینه‌ای حدود ۶۰ درصد افزایش یافته و تملک دارایی سرمایه‌ای ۲.۷ برابر رشد دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از اجرای ۳۷ پروژه اقتصاد مقاومتی با اعتبار هفت هزار میلیارد تومان در استان خبر داد و بیان کرد: اجرای این طرح‌ها نقش مهمی در تقویت اشتغال و درآمدزایی در استان خواهد داشت.

وی بیان کرد: از جمله طرح‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه آب می‌توان به طرح‌های آب‌شیرین‌کن در بوشهر، سیراف - جم، دشتستان، شیف، تنگستان اشاره کرد که با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان اجرا می‌شوند.

درویشی از اجرای ۹ پروژه آبزی‌پروری با اعتبار دو هزار و ۱۶۸ میلیارد تومان خبر داد و افزود: در حوزه کشاورزی نیز دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه اقتصاد مقاومتی اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: طرح‌های مهم دیگری در حوزه‌های صنعت، آبخیزداری و آبخوان‌داری، بهداشت و درمان، گردشگری، بنادر و ترانزیت، تولیدات صنعتی و.... اجرا می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر