دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۹۵۰
پنجشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷

فکرشهر: نخستین نشست گروه کاری محیط زیست و آمایش سرزمین استان بوشهر به ریاست رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دبیری اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر روز پنجشنبه در این نشست گفت: گروه کاری محیط زیست و آمایش سرزمین استان با تصویب شورای برنامه ریزی در راستای  بررسی مسائل و مشکلات زیست محیطی استان و تطبیق طرح ها و پروژه ها با سند آمایش سرزمین تشکیل شده است.

علی درویشی افزود: قرار است در این گروه کاری مهمترین مسائل زیست محیطی استان بررسی شود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: با توجه به ضرورت حفاظت از محیط زیست و پیشگیری از آلودگی و تخریب آن، بررسی مسائل زیست محیطی به ویژه تطابق طرح‌های توسعه ای با سند آمایش سرزمین در راستای تصمیم گیری‌های دقیق و متناسب با آمایش سرزمین استان و تحقق مفهوم توسعه پایدار گروه کاری محیط زیست و آمایش سرزمین ذیل شورای برنامه ریزی استان تشکیل شده است.

فرهاد قلی نژاد افزود: امید است این گروه کاری با بررسی کارشناسی بیشتر طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ صنعتی استان زمینه ساز تصمیم گیری‌های اصولی و مبتنی بر اصول توسعه پایدار باشد و مسایل مهم زیست محیطی استان در این کارگروه برای اقدام لازم مطرح شود.

در این نشست گروه کاری محیط زیست و آمایش سرزمین استان بوشهر طرح‌های مدیریت زیست بومی تالاب‌های مند، نخیلو و نای بند مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر