جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۹۶۳
جمعه ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰

فکرشهر: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: روند بازسازی مناطق سیل‌زده استان بوشهر تسریع می‌شود و نظارت در این حوزه روزانه انجام می‌گیرد.

به گزارش  فکرشهر، حمید حیدری بریدی در گفت‌وگو با مهر با تاکید بر تسریع روند بازسازی در مناطق سیل‌زده استان بوشهر، اظهار کرد: به صورت روزانه از روند بازسازی در مناطق سیل زده شهرستان‌های دشتستان، گناوه و دیلم بازدید میدانی خواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: اعضای ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر تلاش ویژه‌ای در برآورد میزان خسارت‌ها از سیل، تشکیل پرونده از خسارت‌دیدگان و آغاز عملیات بازسازی داشته‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: سیلاب اخیر خسارت‌هایی را در هر سه شهرستان مذکور به بار آورده و مردم دچار زیان شده‌اند، و اکنون منتظر اقدام علمی و سریع از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هستند، که نباید در این راستا کوتاهی کنیم.

وی بیان کرد: کارشناسی از میزان خسارت‌ها به‌خوبی و دقیق صورت پذیرفت و با سرعت‌بخشی در تشکیل پرونده‌ها موجب شد عملیات بازسازی را آغاز کنیم که جا دارد از ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قدردانی کنم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر