شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
برای آزادسازی زندانیان غیر عمد استان بوشهر؛
کد خبر: ۸۱۰۵۱
شنبه ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱

فکرشهر: رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور گفت: برای آزادسازی زندانیان غیر عمد، پویش هر هیئت مذهبی متولی آزادی یک زندانی راه‌اندازی شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، نوشاد نوشادی اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی استان و کشور آماده هرگونه مساعدت و همکاری لازم در خصوص آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و توزیع کمک‌های مؤمنانه به خانواده زندانیان نیازمند است.

وی از کمک ۶۰۰ میلیون ریالی به آزادسازی زندانیان غیر عمد استان بوشهر خبر داد و گفت: به منظور کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین اداره کل زندان‌های استان و هیئت‌های مذهبی استان منعقد می‌شود.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور خاطرنشان کرد: با هدف آزادسازی زندانیان جرایم مالی غیر عمد، پویش هر هیئت مذهبی متولی آزادی یک زندانی را دستور کار قرار داده ایم و با توجه به وجود ۹۰ هزار هیئت مذهبی شناسنامه‌دار در کشور و با کمک مردم خیر و مؤمن امیدواریم شاهد آزادی تعداد زیادی زندانی، وبازگشت آنها به آغوش گرم خانواده‌ها باشیم.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه دستگیری از گرفتاران و نیازمندان از آموزه‌های مؤکد اسلامی و دینی می‌باشد خواستار همکاری گسترده همه هیئت‌های مذهبی و مردم مؤمن در این طرح ارزشمند هستیم.

نوشادی اضافه کرد: مقرر شد با انعقاد تفاهم نامه همکاری با رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی و ستاد دیه کشور و به تبع آن در مراکز استان‌ها با رؤسای شورای هیئت‌های مذهبی این اقدام خیرخواهانه در سراسر کشور عملیاتی و اجرا شود.

مقبلی سرپرست اداره کل زندان‌های استان بوشهر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور اجرای نمودن اولویت‌های دوازده‌گانه سازمان که یکی از بندهای آن رسیدگی به خانواده زندانیان نیازمند و زندانیان آزادشده است به تعامل و همکاری بیش از پیش و همه‌جانبه خیرین و همه نهادها و هیئت‌های مذهبی استان و کشور و سایر دستگاه‌های اجرایی با اداره کل زندان‌های استان بوشهر هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر