سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۱۰۸
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: جامعه فرهنگی و هنری این استان، برای رفع چالش‌های موجود در زمینه زیباسازی و المان‌های شهری با ارائه طرح‌ها و نقاشی‌های دیواری به کمک نهادهای دولتی بیایند.

به گزارش فکرشهر، فاطمه کرمپور روز یکشنبه در نشست مشترک انجمن‌های فرهنگی هنری استان بوشهر افزود: ارائه خدمات فرهنگی در نوار ساحلی و مکان‌هایی که بیشترین تعداد گردشگر را دارد، به کارگیری گذر فرهنگ و هنر در بافت قدیم بوشهر و نصب المان های فرهنگ و هنر از اقداماتی است که لازم است برای بهبود نمای فرهنگی بوشهر انجام شود.

وی ادامه داد: ریشه، اصالت و غنای فرهنگی بوشهر باید در شکل ظاهری آن نیز نمایان باشد تا زمانی که بازدیدکنندگان وارد این دیار تاریخی می‌شوند با ریشه و تاریخچه غنی فرهنگی و هنری این استان آشنا شوند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: انجمن های فرهنگی هنری یاریگر و مشاوران این اداره کل هستند و با ارائه برنامه‌های مناسب، مخاطب محور و قابل استفاده می‌توانند به رشد و توسعه فرهنگ و هنر در  استان بوشهر کمک کنند.

کرمپور اضافه کرد: انجمن‌های فرهنگی و هنری در کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش نشاط در سطح جامعه تاثیر بارزی دارند و نمی‌توان از توان آنها در نقش‌آفرینی در این زمینه غافل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر