شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۲۱۲
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۳

فکرشهر: معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امروز شدیدترین تحریم‌ها علیه مردم ما اعمال شده و با وجود ادعاهای کشورهای غربی حتی مسیر ورود دارو برای جانبازان به کشور مسدود شده‌است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سعید اوحدی روز سه شنبه با حضور در منازل خانواده معظم شهیدان "غلامرضا و عبدالرضا جمهوری"، "روانی پور" و جانبازان "عبدالله یونسی" و "محمد باقر رنجبر بوشهری" افزود: با این حال مردم ما همانطور که در دوران دفاع مقدس عمل کردند امروز نیز در برابر این زورگویی‌ها مقاومت می‌کنند و بی‌شک پیروز این میدان ملت ایران خواهد بود.

وی اظهارداشت: عزت و آبروی امروز کشور به برکت فداکاری‌های شهدا و ایثارگران است و خانواده شهدا و ایثارگران بزرگترین حق را به گردن انقلاب دارند و باید گرامی داشته شوند.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدارها ضمن ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران اضافه کرد: ما خدمت کردن به جامعه معزز ایثارگری را برای خود افتخار می‌دانیم، هرچند با هیچ خدمتی نمی‌توان فداکاری‌های آنان را جبران کرد.

اوحدی ادامه داد: مادران شهدا بر گردن ما حق زیادی دارند و حضور و همدلی با مادران شهدا را وظیفه خود می‌دانیم و رهبر معظم انقلاب نیز بر این موضوع تاکید زیادی دارند.

حضور در گلزار شهدا شهر بوشهر، انعقاد تفاهم نامه تامین مسکن و اشتغال ایثارگران و  دیدار با استاندار بوشهر از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به این استان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر