يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۲۷۰
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰

فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بر لزوم تدوین طرح ارتقای کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان بوشهر تأکید کرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری عصر چهارشنبه در اولین نشست هیئت رئیسه کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان بوشهر با تأکید بر لزوم تدوین نقشه راه دوسالانه ارتقا کانون‌های فرهنگی تبلیغی مساجد تدوین استان، گفت: تدوین این طرح باید در بازه‌ی زمانی حداکثر شش هفته‌ای انجام شود و با الگوی نقشه راه سریع و کاربردی از بیانات رهبر معظم انقلاب انجام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: این سند راهبردی از طراحی و تدوین، آرمان، اهداف و راهبردهای کلان آغاز می‌شود و به برنامه‌های هفتگی می‌رسد و به‌عنوان میثاق هیئت رئیسه کانون‌های فرهنگی تبلیغی با سازمان تبلیغات محسوب خواهد شد و در قالب یک برنامه‌ی عملیاتی قابلیت اجرا پیدا خواهد کرد.

حجت‌الاسلام طاهری  بر اجرای فعالیت‌هایی با رویکرد امیدآفرینی در سطح فعالان کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان تأکید کرد؛ فعالیت‌هایی که جهت‌گیری جدید کانون‌ها را نشان دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر خواستار برنامه‌ریزی برای انجام یک طرح امیدبخش در هر سه ماه با مخاطب کانون‌ها و همچنین اجرای یک عملیات بزرگ استانی سالانه یا هر دو سال یک بار که دربرگیرنده همه اعضای کانون‌های فعال در سراسر استان شد و تأکید کرد: این الگو عامل مؤثری در ارتقا جایگاه کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان و ارتقا کانون‌های فرهنگی تبلیغی خواهد بود.

بازدید از فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی استان و تشکیل و اعزام گروه‌های ارزیابی و سطح‌بندی کانون‌های فرهنگی استان و دریافت پیشنهادها و نقطه نظرات اعضای کانون از مواردی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر