دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۳۳۸
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۳

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت:در برخی نقاط استان لازم است پیشگیری‌های مناسب در مسیل های و منازل همجوار آن صورت گیرد.

به گزارش فکرشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران با گرامیداشت سیزدهم دی ماه سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس ویارانشان اظهار داشت: شهید سلیمانی نماد یک انسان تراز اسلام ناب محمدی (ص) است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: وی دارای ویژگی‌های ممتازی از جمله ایمان، تقوا، اخلاق، بصیرت، ولایتمداری، مجاهدت، شهادت طلبی، دشمن شناسی و استکبار ستیزی و حضور به موقع در صحنه‌های سرنوشت ساز، آخرت گرایی و اخلاص بودند که از وی یک شخصیت خاص و الگو ساخته بود.

وی گفت: شهید سردار سلیمانی تجسم عینی مکتب اسلام بود و نام و راه شهید سلیمانی هرگز در تاریخ اسلام، منطقه و ایران فراموش نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: با مراعات دستور العمل های بهداشتی، مقابله با ویروس کرونا توسط مردم عزیز و تلاش و کوشش کادر پزشکی وضعیت استان در شرایط نسبتاً خوب است و از مسؤولان استانی و مردم عزیز تقاضا دارم با حفظ و ارتقای سطح مراعات امور بهداشتی، سلامت خود، خانواده محترم و مردم عزیز را پاس بدارند.

وی ادامه داد: همه مسئولان هر چه سریع‌تر به تأمین کالاهای مورد نیاز سیل زدگان عزیز بپردازند و خسارات و آسیب‌های وارد بر آنان را جبران کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر یادآور شد: از تلاش و کوشش‌های همه خدمتگزاران آن مردم محترم و شریف سپاسگزارم و تذکر می‌دهم که در برخی نقاط استان لازم است پیشگیری‌های مناسب در مسیل های و منازل همجوار آن صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: از ستاد اجرایی فرمان امام در تمامی عرصه‌های خدمت به مردم به ویژه تولید واکسن کرونا و آزمایش موفقیت آمیز مرحله انسانی آن تبریک و تشکر می‌کنم و این نشان از اقتدار علمی ایران اسلامی در این شرایط سخت تحریم دارد که با یک تلاش جهادی و علمی آن تهدیدها را تبدیل به فرصت کردند و مایه امیدواری مردم ایران و شگفتی جهانیان شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر