شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۴۰۲
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶

فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و مرد عمل بود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سردار علی رزمجو روز شنبه در آیین گرامیداشت نخستین سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی افزود: این شهید بزرگوار آخرت‌گرا و معاد اندیش بود و همواره همرزمانش را نیز به آخرت گرایی گوشزد می‌کرد.

وی بیان کرد: این شخصیت والا مقام چکیده‎ای از تمام فضائل مدیریت و فرماندهی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و دفاعی در درون و برون کشور بود.

رزمجو ادامه داد: سردار سلیمانی خود را ملزم به تحقق آداب دینی و انقلابی می‌دانست و در این مسیر هر چه در توان داشت را در طبق اخلاص گذاشت.

وی اظهار کرد: شهید سلیمانی پرورش یافته مکتب امام راحل و مردی تکلیف‌گرا بود، ارادت بسیاری به اهل بیت (ع) داشت و خود را پایبند به تکلیف‌های شرعی می‌دانست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فراتر از دنیا بود و عرفان، اخلاق، اخلاص و خدا محوری از ویژگی‌های بارز این سرباز وطن بود.

 آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: شهید سردار قاسم سلیمانی شخصیتی از دنیا عبور کرده بود و دنیا توان توقف سیر عرفانی این شخصیت والا مقام را نداشت.

وی بیان کرد: سردار سلیمانی عمق دنیا را می‎دید این در حالی است که دیگران تنها ظاهر دنیا را می‎بینند.

صفایی بوشهری اظهار کرد: سردار سلیمانی سال‎ها پیش انتظار شهادت داشت که به آرزوی خودش نیز رسید و اوج عرفان حیات دنیوی انسان نیز شهادت در راه خدا است که موجب محبوبیت الهی می‎شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر