دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۴۱۰
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷

فکرشهر: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: حاج قاسم سلیمانی آمریکا را در منطقه بیچاره کرده بود و این بزرگترین انتقام سختی بود که همه ما خواستار آن هستیم اما سردار دل ها این انتقام را قبل از شهادتش گرفته بود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا ، بیژن نوباوه  روز شنبه در آیین بزرگداشت سالگرد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در برازجان مرکز شهرستان دشتستان بوشهر افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افتخار جامعه بشری است که جانش را فدای اسلام کرد .

وی بااشاره به اینکه رسالت علاقه مندان به حاج قاسم ادامه راه  مقاومت است یادآورشد: همه باید با وحدت و اتجاد  راهی که امام و شهدا برای ما هموار کردند را به نتیجه برسانیم.

نوباوه  اظهارداشت: شهید سلیمانی مسیر تقرب الهی و ولایتمداری را برای ما گشود  در این شرایط نیز باید با تاسی با راه و منش سردار دل ها در مسیر ولایت باشیم.

وی یادآورشد: شهیدان سلیمانی و همرزمانشان در تراز انقلاب اسلامی حرکت کردند  چرا که در تراز مکتب اسلامی تربیت یافته بودند .

نوباوه اضافه کرد: امروز سیره و روش شهید سلیمانی در بین اقشار مختلف جامعه نهادینه شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از خدمات ارزنده شهید سلیمانی به اسلام و جامعه اسلامی محو کردن داعش و جنایات آنان به بشریت و مسلمانان بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر