شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با حکم دکتر مصطفی سالاری استاندار بوشهر، جهانگیر شاهینی به عنوان مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر منصوب شد.به گزارش فکرشهر از سایت استانداری بوشهر، در حکم استاندار بوشهر خطاب به جهانگیر شاهینی آمده است: با عنایت به تعهد، تجارب و شایستگی جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش استانداری پست سازمانی 271- 7 منصوب می‌شوید.
کد خبر: ۸۱۵۶
شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۵:۰۰

فکرشهر: با حکم دکتر مصطفی سالاری استاندار بوشهر، جهانگیر شاهینی به عنوان مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر منصوب شد.

به گزارش فکرشهر از سایت استانداری بوشهر، در حکم استاندار بوشهر خطاب به جهانگیر شاهینی آمده است: با عنایت به تعهد، تجارب و شایستگی جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش استانداری پست سازمانی 271- 7 منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم آمده است: امید است با استعانت از خداوند متعال و در سایه همدلی، هماهنگی و تعامل با مدیران ستادی و دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی و پژوهشی و دستگاه‌های اجرایی استان و در راستای سیاست‌گذاری‌های آموزشی و پژوهشی استان و تحقق اهداف سازمانی و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در این مسئولیت خطیر و انجام وظایف محوله موفق باشید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر