شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: حفظ آرامش برای جلب مشارکت و بهره گیری از همه ظرفیت ها برای توسعه و پویایی در نظام اسلامی یک مصلحت بزرگ است.به گزارش فکرشهر، فتح الله حقیقی شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: واقعیت رسانه ها را می پذیریم و برگزاری این نشست نیز مصداقی از این واقعیت هاست ضمن اینکه همه ما باید تعامل مناسب و دوسویه با رسانه داشته باشیم .
کد خبر: ۸۲۵۱
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: حفظ آرامش برای جلب مشارکت و بهره گیری از همه ظرفیت ها برای توسعه و پویایی در نظام اسلامی یک مصلحت بزرگ است.

به گزارش فکرشهر، فتح الله حقیقی شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: واقعیت رسانه ها را می پذیریم و برگزاری این نشست نیز مصداقی از این واقعیت هاست ضمن اینکه همه ما باید تعامل مناسب و دوسویه با رسانه داشته باشیم .

وی با اشاره به اینکه جایگاه رسانه و اطلاع رسانی در جامعه روشن است یادآورشد: اصحاب رسانه برای اجرای کارکرد حرفه ای خود در ملاقات با مسوولان نباید از هفت خوان رستم بگذرند. 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر اضافه کرد: اصحاب رسانه نیز باید توجه کنند در مواردی مواظبت کنند وارد موضوعاتی نشویم که بجز بطالت و هزینه سودی برای استان نداشته باشد.

حقیقی گفت: فناوری اطلاعات در دوره بلوغ زود رس است و سرعت اخبار حتی از حوزه ای تی نیز بالاتر رفته است بدلیل اینکه در خبر لحظه و ثانیه ها مطرح است و با شیوه اطلاع رسانی در گذشته متفاوت شده است .

به نوشته ی ایرنا، معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر ادامه داد: تاکنون به عنوان یک سرباز در خدمت نظام بوده ام و توفیق خدمت به مردم استان بوشهر در دولت تدبیر و امید را نیز یک فرصت می دانم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر