جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۷۳۸
سه‌شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

فکرشهر: نماینده مردم دیّر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۵۷ میلیارد ریال برای ساخت ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت بردخون یکی از دغدغه‌های اصلی مسؤولان و مردم بود، با تلاش‌ها و رایزنی‌هایی که صورت گرفت تأمین و در دهه فجر امسال عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام موسی احمدی روز سه شنبه در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت و اورژانس ۱۱۵ بردخون شهرستان دیر اظهار داشت: اقدامات خیلی خوبی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان دیّر با همکاری و مساعدت رئیسان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر انجام شده‌است که چشمگیر بوده و بطور قطع این تلاش‌ها به طور مستمر ادامه خواهد یافت.

وی افزود: اعتبار ساخت مرکز جدید خدمات جامع سلامت بردخون که بحق یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان و مردم بود، با تلاش‌ها و رایزنی‌هایی که صورت گرفت تأمین شده‌است و در دهه فجر امسال عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

نماینده مردم دیّر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حوزه سلامت از اولویت‌های پیگیری‌ها قرار دارد و بجد پیگیر توسعه زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان بخش بردخون هستیم و امیدواریم با همکاری مردم و مسئولان نیازمندی‌ها و مشکلات در این بخش برطرف شود.

وی اضافه کرد: با تلاش‌هایی که صورت گرفت و آگهی جدید وزارت بهداشت سهمیه استخدامی به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تعلق گرفت که در شهرستان دیّر ۳۸ نفر نیروی تخصصی بهداشت و درمان جذب خواهند شد که بخشی از نیازمندی‌های شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان امام هادی (ع) دیّر را تامین می‌کند.

احمدی ادامه داد: ۲۱ درصد از سهمیه استخدامی شهرستان دیّر به بخش بردخون اختصاص یافته است و شامل ماما، بهیار، کارشناس آزمایشگاه، کارشناس بهداشت عمومی و کارشناس فوریت‌های پزشکی است.

وی بیان کرد: کمک‌هایی از شورای راهبردی پتروشیمی‌های مستقر در منطقه پارس جنوبی برای بهداشت و درمان منطقه جنوبی استان بوشهر دریافت شده‌است و پیگیر استمرار این کمک‌ها برای تامین دیگر نیازمندی‌های حوزه بهداشت و درمان منطقه هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر