يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده پلیس راه استان بوشهر گفت: با وجود اینکه محورهای ارتباطی استان بوشهر سنگین است اما میزان تصادف در این محورها 40 درصد کاهش وتلفات فوتی نیز به صفر سیده است.\r\n
کد خبر: ۸۲۸
يکشنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷

فکرشهر: فرمانده پلیس راه استان بوشهر گفت: با وجود اینکه محورهای ارتباطی استان بوشهر سنگین است اما میزان تصادف در این محورها 40 درصد کاهش وتلفات فوتی نیز به صفر سیده است.
به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، قدرت الله کشکولی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ترافیک در محورهای مختلف مواصلاتی استان بوشهر روان است اظهار کرد: برای کنترل ترافیک و پیشگیری از حوادث رانندگی 70 تیم گشت محسوس و نامحسوس در جاده های استان بوشهر تردد دارند. 

وی تصریح کرد: با شروع موج نخست سفرهای نوروزی به استان بوشهر اکنون بارترافیکی در محورهای بوشهر- برازجان، برازجان - گناوه و چغادک – بوشهر سنگین است بگونه ای که در هر ساعت 16 هزار خودرو در محور بوشهر – چغادک تردد می کنند. 

فرمانده پلیس راه استان بوشهر اضافه کرد: در بزرگراه بوشهر- برازجان دوربین های کنترل سرعت هوشمند نصب شده که این امر تاثیر بسزایی در کاهش تصادف و واژگونی خودروها داشته است. 

وی توجه نکردن به جلو را مهم ترین علت تصادف رانندگی اعلام کرد و از رانندگان خواست از شتاب و عجله در رانندگی، سبقت های غیرمجاز و مخاطره آمیز به شدت اجتناب کنند. 

فرمانده پلیس راه استان بوشهر بر رعایت فاصله طولی مناسب در جاده های دوطرفه هنگام سبقت تاکید و به رانندگان توصیه کرد: در هنگام لغزندگی جاده ها و نیز احتراز از هرگونه خطر با سرعت مطمئن و رعایت فاصله طولی مناسب رانندگی کنند. 

کشکولی خاطرنشان کرد: بستن کمربند ایمنی مؤثرترین روش برای پیشگیری از صدمه ها و کاهش میزان مرگ و میر در حوادث ناشی از تصادفات رانندگی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر