دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر خبرداد:
فکرشهر: سرهنگ زرین کلاه این عملیات را در نتیجه ی طرح پاکسازی و کنترل محورهای مواصلاتی استان عنوان کرد و افزود: اشراف عملیاتی نیروهای پلیس مبارزه به مواد مخدر استان بوشهر تا...
کد خبر: ۸۲۸۸
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲

فکرشهر: رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: اشراف اطلاعاتی این نهاد تا استان های همسایه نیز برقرار است.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ وحید زرین کلاه با اشاره به کشف 48 کیلوگرم حشیش از صندوق عقب یک دستگاه خودرو در شهرستان امیدیه توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر، اظهار داشت: این قاچاقچیان که اعضای یک باند سازمان یافته و و منسجم بودند با آگاهی از اشراف اطلاعاتی نیروهای ما، در خروجی استان فارس، مسیر خود را تغییر دادند و به استان خوزستان رفتند؛ با این وجود ما آنان را در امیدیه دستگیر نمودیم.

 وی در جمع خبرنگاران توضیح داد: این مواد از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود و قاچاقچیان در حین عملیات چندین بار مقاومت کرده و قصد داشتند از صحنه فرار کنند که ناکام ماندند.

 سرهنگ زرین کلاه این عملیات را در نتیجه ی طرح پاکسازی و کنترل محورهای مواصلاتی استان عنوان کرد و افزود: همانطور که بیان شد، اشراف عملیاتی نیروهای پلیس مبارزه به مواد مخدر استان بوشهر تا استان های همسایه نیز برقرار است.

وی همچنین از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در استان نیز خیر داد و اضافه کرد: در همین راستا،  جمع آموری معتادان تابلو در شهر بوشهر و دیگر نقاط استان نیز در حال انجام است.

سرهنگ زرین کلاه افزود: امنیت اجتماعی خواسته ی برحق و به جای مردم ولایتمدار استان بوشهر می باشد و ما در راستای رسیدن به این هدف تلاش می نماییم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر