سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۰۲۶
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰

فکرشهر: استاندار بوشهر در آیین افتتاح طرح های دهه فجر شهرستان بوشهر گفت: افتخار می کنیم با تمام مشکلات، سختی ها، تحریم و شیوع کرونا، در دولت تدبیر و امید خدمت کردیم و این روند تا روز پایان کار دولت هم ادامه دارد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند اظهار داشت: دولت با تمام گرفتاری ها سعی کرده برای خدمت به مردم تمام توانش را به کار بگیرد و امروز شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بالغ بر 360 میلیارد تومان پروژه در شهرستان بوشهر هستیم.
 
وی بیان کرد: مردم و مسئولان، شیوع کرونا را جدی گرفته و با رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک، زمینه شکست این بیماری را فراهم کنند.

گراوند در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه آب شیرین کن 17 هزار متر مکعبی بوشهر گفت: تلاش می کنیم آب شیرین کن 17 هزار متر مکعبی تا قبل از تابستان وارد مدار شود.
 
استاندار بوشهر افزود: به ما قول دادند که اگر مشکلی پیش نیاید تا قبل از شروع فصل گرما، ۵۰ درصد از ظرفیت را وارد مدار کنند و ۵۰ درصد بقیه را هم تا سه یا چهار ماه بعد تحویل دهند.
 
وی ادامه داد: در سالی که بحران آب داشتیم یعنی سال ۹۷ پیگیری‌هایی داشتیم که ظرفیت آب شیرین کن فعال بوشهر افزایش یابد که سال  ۹۸، این اتفاق افتاد و ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب به ظرفیت آب شیرین کن بوشهر اضافه شد و اکنون این طرح که ۱۰ هزار مترمکعب ظرفیت داشت با ظرفیت ۲۲ هزار و ۵۰۰ مکعب کار می‌کند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر