دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۱۷۸
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵

فکرشهر: معاون ،سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: انقلاب اسلامی به مطالبات زنان جامه عمل پوشاند، هرچند ممکن است هنوز این قشر خواسته‌هایی داشته باشند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمد تقی ایرانی روز چهارشنبه به مناسبت گرامیداشت روز زن در آئین تقدیر از  زنان استان بوشهر افزود: تلاش و پی‌گیری زنان و اصرار آنها به اینکه سهم خود را از جامعه و مدیریت کشور بخواهند باعث شده که بانوان این سرزمین امروز درجایی قرار گرفته اند که حق آنها است.

وی بیان کرد: امروز مدیریت کشور به شایستگی در حوزه‌های مختلف به آنها سپرده شده ‌است و به طور یقین با همت بانوان این سهم بیشتر و این جایگاه رفیع‌تر می‌شود چون جامعه به نیروی تازه، انگیزه فراوان و انرژی زنان نیاز دارد.

ایرانی اضافه کرد: امروز زنان از توان مناسبت‌تر، انگیزه بیشتر و جسارت لازم برخوردار هستند و همه می‌دانیم آینده حضور بانوان در عرصه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حرکت خوبی را رقم خواهند زد.

وی تاکید کرد: شایستگی، پاکدستی، سلامت نفس بانوان در پست‌های مدیریتی که به آنها سپرده شده قابل احترام و ثابت شده‌است.

ایرانی با بیان اینکه حضور کم رنگ مردم در پای صندوق‌های رای موجب تضعیف نظام و کشور می‌شود گفت: زنان از جمله قشرهای مهم و موثر در امر انتخابات هستند و در این شرایط حساس مشارکت پرشور قشرهای مختلف به خصوص زنان همواره مورد تاکید بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب و همه مسئولان نظام است.

وی با تاکید بر قدردانی از مقام زنان این سرزمین گفت: زنان ایران براساس آموزه‌های اسلامی و نقش تربیتی که دارند همواره در طول تاریخ تاثیرگذار هستند و اگر شجاعت و ایثار آنان نبود بسیاری از حماسه‌ها در طول عمر انقلاب اسلامی رقم نمی‌خورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: زنان ما کسانی هستند که در کنار مردان ایستادگی و مقاومت کردند و نقشی مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی و خلق حماسه هشت سال دفاع مقدس در پشت جبهه‌ها داشتند و تاریخ این حرکت زنان بویژه مادران و همسران شهدا را فراموش نخواهد کرد.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ۱۷ هزار زن شهیده کشور در اسفند ماه گفت: استان بوشهر  ۳۴ زن شهیده دارد.

ایرانی اضافه کرد: بسیاری از زنان شهیده این سرزمین نظامی نبودند یا خانه دار و یا امدادگر بودند که در پشت جبهه‌ها در کنار مردان ایستادگی کردند و مظلومانه به شهادت رسیدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر