جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۳۴۹
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴

فکرشهر: فرماندار بوشهر گفت: برای جلوگیری از شیوع موج جدید کرونا برپایی چادر در سواحل این شهرستان ممنوع است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری، عباس جمشیدی بیان کرد: علاوه بر از تصمیم‌هایی که در ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا برای سراسر کشور گرفته می‌شود، به صورت استانی و شهرستانی نیز تصمیم‌هایی گرفته و  ابلاغ می‌شود.
 
وی افزود: علاوه بر این، برخی از محدودیت‌ها و نظارت‌ها با توجه به میزان رعایت اصول بهداشتی و وضعیت شیوع بیماری در هر شهرستان متفاوت است.
 
فرماندار بوشهر با اشاره به اینکه شهر بوشهر هر ساله در این فصل و با توجه به آب و هوای مناسب آن مقصد بسیاری از سفر‌ها بوده است تاکید کرد: نباید اجازه دهیم با برخی بی احتیاطی‌ها موج جدید کرونا در این شهر اتفاق بیافتد.
 
وی از تصمیم‌های ستاد شهرستانی کرونا برای پیشگیری از تجمع در سواحل بوشهر خبر داد و افزود: برپایی چادر در ساحل ممنوع است و ناظران باید پیش از اینکه افراد چادر بزنند، آن‌ها را از این کار منع کنند.
 
جمشیدی با بیان اینکه هر نهادی در ستاد مبارزه با ویروس کرونا وظیفه‌ای دارد، گفت: در صورت مشاهده کوتاهی در انجام کار‌ها مدیران خاطی به دادستانی معرفی می‌شوند.
 
فرماندار بوشهر با اشاره به صف گرفتن مردم برای خرید برخی از اقلام مورد نیاز و اساسی، عنوان کرد: در ابتدا برای رخ ندادن این شرایط تذکر داده شد و درخواست شد که این اقلام در مراکز مختلف توزیع شود تا تجمع صورت نگیرد.
 
وی از همراهی مردم برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تشکر کرد و افزود: باید افرادی که اصول بهداشتی را رعایت می‌کنند تشویق شوند.
 
جمشیدی در همین حال گفت: به علت کمبود امکانات درمانی ملزم به سخت‌گیری در رعایت اصول بهداشتی هستیم و اگر کوتاهی از هر یک از اقشار جامعه ببینیم، با آن‌ها برخورد می‌شود.
 
وی همچنین طرح شهید سلیمانی را نجات دهنده‌ای برای کنترل بیماری کرونا خواند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر