دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۴۰۲
يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱

فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: امروز انقلاب اسلامی بیش از گذشته پرتوافشان و کانون تحولات دنیا است و بر همین اساس اسلام در حال تبدیل شدن به یک قدرت جهانی است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سردار علی رزمجو شنبه شب در همایش علمی مکتب شهید سلیمانی افزود: امسال در حالی چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که در کنار عزت و اقتدار روزافزون منشور گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب ترسیم شده‌ و در مسیر رشد، شکوفایی و بالندگی است.

وی اضافه کرد:: انقلاب اسلامی ایران با وجود همه تهدیدها و دسیسه‌های دشمن بر خلاف میل و اراده استکبار مقتدرانه و عزتمندانه در مسیر پیشرفت در حال حرکت است.

رزمجو ادامه داد: چشم‌انداز و افق انقلاب اسلامی روشن است و سلحشوری ملت ایران باعث شده امروز هیچ قدرتی جرات نداشته باشد کوچکترین اقدام نظامی علیه جمهوری اسلامی انجام دهد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به مکتب شهید سلیمانی گفت: اگر ما به سیره، روش و اقدامات آن شهید بزرگوار در عرصه‌های مختلف نگاه کنیم می‌توانیم ویژگی‌های متعددی را جداسازی و کتاب‌های زیادی درباره آن بنویسیم.

رزمجو اظهار کرد: شهید سلیمانی، ذهن‌های ما را به فضایل عاشورایی نزدیک کرد و به ما یاد داد در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی چگونه با دشمنان مقابله کنیم.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی هیچ وقت میدان‌های جهاد را ترک نکرد و به همین دلیل، ایثار و فداکاری این شهید بزرگوار، مشام مسلمانان دنیا را درنوردید.

این مقام مسئول اضافه کرد: شهید سلیمانی پرچم‌دار قافله‌ای بود که با هدایت ولی فقیه، مسلمانان و ملت ایران را بارها از سختی‌ها و شکست‌ها عبور داد.

فرمانده سپاه استان بوشهر یادآور شد: شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان‌هایی که آمیخته با فضای قرآنی است رشد پیدا کرده و شکوفا شده بود به همین دلیل عطر شهادت ایشان نه تنها در جمهوری اسلامی ایران بلکه در بیرون از مرزهای کشور نیز منتشر شد و مشام همه مردم را به عطر شهادت معطر کرد.

در این آیین دکتر اشکان معصومی و افسانه اکبری از پژوهشگران برتر این همایش به تشریح مقالات خود با عنوان‌های "مدیریت جهادی در مقابله با بلایای طبیعی در مکتب شهید سلیمانی" و "بررسی رابطه مؤلفه‌های مدیریت جهادی طبق بیانات مقام معظم رهبری در محبوبیت شهید سردار سلیمانی" پرداختند.

در این آیین از ۱۰ مقاله برتر شرکت کننده در این همایش تقدیر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر