دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: هم اکنون حال عمومی آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علیمه کشور و نماینده مردم استان بوشهر درمجلس خبرگان رهبری که براثر درد قفسه سینه در بیمارستان قلب بوشهر تحت درمان قرار گرفت به طور کامل خوب است.به گزارش فکرشهر، دکترعلیرضا رییسی شنبه شب در گفت وگو با ایرنا افزود: آیت الله حسینی بوشهر عصر روز شنبه در پی احساس درد در قفسه سینه به بیمارستان قلب بوشهر مراجعه کرد که پس تهیه نوار قلب و بررسی اولیه آن تغییرات کمی در نوار قلب ایشان مشاهده شد.
کد خبر: ۸۳۶۲
يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۵:۴۴

فکرشهر: رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: هم اکنون حال عمومی آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علیمه کشور و نماینده مردم استان بوشهر درمجلس خبرگان رهبری که براثر درد قفسه سینه در بیمارستان قلب بوشهر تحت درمان قرار گرفت به طور کامل خوب است.
به گزارش فکرشهر، دکترعلیرضا رییسی شنبه شب در گفت وگو با ایرنا افزود: آیت الله حسینی بوشهر عصر روز شنبه در پی احساس درد در قفسه سینه به بیمارستان قلب بوشهر مراجعه کرد که پس تهیه نوار قلب و بررسی اولیه آن تغییرات کمی در نوار قلب ایشان مشاهده شد.

وی اضافه کرد: پس از آن اکو و آزمایش آنزیم قلبی برای ایشان انجام شد که نتیجه همه آنها طبیعی بود و مشکل خاصی در آنها مشاهده نشد.

رییسی بیان کرد: هم اکنون نیز درد قفسه سینه آیت الله حسینی بوشهری به طور کامل ازبین رفته اما برای احتیاط و اطمینان بیشتر از ایشان خواستیم در بیمارستان تحت مراقبت باشند.

وی ادامه داد: آزمایش دیگری از آیت الله حسینی بوشهری انجام شده و تا مشخص شدن نتیجه نهایی آن که تا بالای 90 درصد منفی خواهد بود، امروز ایشان از بیمارستان مرخص خواهند شد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر