دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سالن پلاتوی هنرمندان شهرستان دیلم استان بوشهر با نام 'شرتو' روز شنبه در آیینی با حضور مسوولان استانی افتتاح شد.به گزارش فکرشهر، فرمانداردیلم دراین آیین با قدردانی ازهمه دست اندرکاران و فعالان عرصه هنر این شهرستان گفت: این مکان که هنرمندان با هزینه شخصی آن را احداث کرده اند در دیگر شهرستانها کمتر مشاهده می شود و این نشانگرعشق وعلاقه ای است که هنرمندان منطقه نسبت فرهنگ وهنر دارند.قاسم قائدی افزود: فرمانداری آماده هرگونه همکاری با هنرمندان این شهرستان است.
کد خبر: ۸۳۶۳
يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۸

فکرشهر: سالن پلاتوی هنرمندان شهرستان دیلم استان بوشهر با نام 'شرتو' روز شنبه در آیینی با حضور مسوولان استانی افتتاح شد.
به گزارش فکرشهر، فرمانداردیلم دراین آیین با قدردانی ازهمه دست اندرکاران و فعالان عرصه هنر این شهرستان گفت: این مکان که هنرمندان با هزینه شخصی آن را احداث کرده اند در دیگر شهرستانها کمتر مشاهده می شود و این نشانگرعشق وعلاقه ای است که هنرمندان منطقه نسبت فرهنگ وهنر دارند.

قاسم قائدی افزود: فرمانداری آماده هرگونه همکاری با هنرمندان این شهرستان است.

به گزارش ایرنا، رییس انجمن تئاتر دیلم گفت: برای احداث پلاتوی این شهرستان در فضای 60 متر بیش از 200 میلیون ریال ازسوی هنرمندان هزینه شده که شامل بخش تماشاچی، سن اجرا و اتاق فرمان است.

دراین آیین از زحمات روح الله خدامی، سجاد شوشتری و آرش ناخدایی که برای ساخت این پلاتو تلاش کردند قدردانی و ازسوی مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان بوشهر و فرماندار دیلم به آنان لوح تقدیر اهدا شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر