دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر تا تاریخ جمعه ۲۴ بهمن‌ماه ۱۰۱ نفر است...
کد خبر: ۸۳۷۰۱
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۸

فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر تا تاریخ جمعه ۲۴ بهمن‌ماه ۱۰۱ نفر است.

به گزارش فکرشهر، دکتر سعید کشمیری گفت: در بیست‌وچهار ساعت گذشته ۲۶ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد نتیجه آزمایش ۳ نفر مثبت است.

وی بابیان اینکه در حال حاضر ۱۹ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه ۵ نفر در وضعیت تنفس با دستگاه قرار دارند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ۲۴ بهمن‌ماه گفت: خوشبختانه امروز مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۸۶۵ نفر در استان بوشهر براثر ابتلا به این ویروس جان خود را ازدست‌داده‌اند که از این تعداد ۹ مورد مشکوک به کرونا بوده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۱۸ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.

دکتر کشمیری خاطرنشان ساخت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۹۳۳۳ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

آخرین آمار کرونا در ایران، 24 بهمن 1399

سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۵۸ بیمار کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: مجموع بیماران شناسایی شده از مرز یک و نیم میلیون نفر گذشت.

به گزارش ایسنا ، دکتر سیما سادات لاری در این باره اظهار کرد: از دیروز تا امروز (۲۴ بهمن ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۲۹۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده است که ۵۵۷ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۵۰۳ هزار و ۷۵۳ نفر رسید همچنین متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۸ هزار و ۸۰۹ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۲۸۵ هزار و ۱۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند، تصریح کرد: از سویی دیگر ۳۷۲۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته لاری تاکنون ۹ میلیون و ۹۳۸ هزار و ۶۲۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر