يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ دریاقلی باز هم قربانی گرفت:
به گزارش فکرشهر، عصر امروز، دوشنبه 4 فروردین ماه 1393، دو تن از اعضای یک خانواده ی کرمانی که در حاشیه ی رودخانه ی دریاقلی چادر زده بودند، غرق شدند...
کد خبر: ۸۳۸
دوشنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۵:۴۳

فکرشهر: عصر امروز، دو تن از اعضای یک خانواده ی کرمانی در دریاقلی غرق شدند.
به گزارش فکرشهر، عصر امروز، دوشنبه 4 فروردین ماه 1393، دو تن از اعضای یک خانواده ی کرمانی که در حاشیه ی رودخانه ی دریاقلی دشتستان چادر زده بودند، غرق شدند.
رییس اورژانس 115 دشتستان با تایید این خبر گفت: بچه های این خانواده ی کرمانی که به استان بوشهر سفر کرده بودند، از غفلت پدر و مادر استفاده کرده و به رودخانه می روند که یکی از بچه ها را جریان آب با خود می برد.
علی دهقان در گفت و گو با فکرشهر، ادامه داد: عموی کودک برای نجات وی می رود که جریان آب او را هم با خود می برد و برادر این مرد که وضعیت را می بینید نیز برای نجات او به جریان آب وارد می شود ولی متاسفانه هر دو غرق می شوند.
وی توضیح داد: این حادثه ساعت 15 و 50 دقیقه رخ داد و بلافاصله اورژانس 115 و هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند که متاسفانه با وجود تلاش های پزشکان، دو مرد خانواده به نام های محمد مسعودی نیا و رضا مسعودی نیا، 34 و 40 ساله، هر دو اهل کرمان فوت شدند.
دهقان اضافه کرد: کودک خانواده با کمک مردم از غرق شدن نجات یافته است.

به گزارش فکرشهر، رودخانه ی دریاقلی دشتستان بخاطر وضعیت خاص بستر و وجود صخره های سنگی، از نقاط حادثه خیز شهرستان به شمار می رود و با وجود نصب تابلوهای فراوان شنا ممنوع در حاشیه ی آن، هر ساله به خصوص در تعطیلات نوروز شاهد غرق شدن تعداد زیادی از هم وطنان و افراد ناآشنا به محل می باشیم.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر