دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
فکرشهر: جانشین فرماندهی نیروی انتظامی گفت: براساس آمارهای موجود تا روز گذشته 46درصد تصادفها در جاده های کشور براثر واژگونی خودروها است که می طلبد رانندگان صبر و حوصله بیشتری دررانندگی داشته باشند...
کد خبر: ۸۴۰
دوشنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱

فکرشهر: جانشین فرماندهی نیروی انتظامی گفت: براساس آمارهای موجود تا روز گذشته 46درصد تصادفها در جاده های کشور براثر واژگونی خودروها است که می طلبد رانندگان صبر و حوصله بیشتری دررانندگی داشته باشند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، احمدرضا رادان روز دوشنبه پس از بررسی وضعیت انتظامی امنیتی استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: رانندگان در صورت خستگی پس از توقف اتومبیل و خارج شدن ازآن به استراحت بپردازند تا شاهد وقوع حوادث ناگوار رانندگی نباشیم.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی در استان بوشهر با سارقان خشن، مسلح و باندهای خلاف کارمقابله کرده و امروزشاهد کاهش جرایم خشن در این استان هستیم.

رادان تصریح کرد: سارقان سرقت های خرد امسال سال سختی دارند بگونه ای که برخورد با این مجرمان در اولویت برنامه های نیروی انتظامی است.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی در اولویت برنامه های نیروی انتظامی است گفت: بخشی از پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی متوجه نیروی انتظامی است که پرشتاب اجرایی می شود.

رادان کاهش تصادفات و تلفات رانندگی، مقابله با سارقان و مبارزه با موادفروشان خرد، تقویت دریابانی و مرزبانی و مبارزه با سوداگران مرگ را از جمله برنامه های سال 93 نیروی انتظامی ذکر کرد.

وی یادآور شد: دراجرای طرح ترافیکی ویژه نوروز 500 هزار نفر نیرو در بخش های مختلف مشارکت دارند.

رادان خاطرنشان کرد: در این طرح دستگاه های امدادی و انتظامی شامل پلیس راهور، هلال احمر، اورژانس و سازمان راهداری حضور دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر