جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۴۰۰۹
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۳

فکرشهر: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: شعب ویژه رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی در استان تشکیل شد که در انتخاب این شعب، تجربه، دانش و تخصص قضات ملاک قرار گرفته است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، علی جمادی در نخستین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی که با حضور همه دستگاه‌های عضو در دادگستری کل استان بوشهر برگزار شد بیان کرد: جلسات ستاد استانی برای رصد برنامه‌های و فعالیت‌های انتخاباتی و بررسی جرایم و تخلفات احتمالی باید به صورت مستمر و حداقل هر هفته یکبار و چنانچه نیاز دیده شد جلسات فوق‌العاده برگزار شود.
 
وی با اشاره به انتخاب شعب ویژه رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی افزود: در انتخاب این شعب، تجربه، دانش و تخصص قضات ملاک قرار گرفته و سعی شده است برای این منظور بهترین‌ها گزینش شوند.
 
رئیس کل دادگستری استان بوشهر تاکید کرد: گزارش تخلفات و جرایم با هدف رسیدگی فوری باید به صورت روزانه و با کمترین فوت وقت در اختیار ستاد استانی و شعب ویژه قرار داده شود و همچنین این گزارش‌ها به ستاد مرکزی نیز منعکس شود.
 
وی با تشکر از همکاری خوب مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر را دادگستری بیان کرد: صدا و سیما با آموزش و تببین تخلفات انتخاباتی و برنامه‌های ویژه  برای اطلاع رسانی و آگاه‌سازی مردم نقش تاثیر گذاری در پیشگیری از جرایم انتخاباتی دارد.
 
جمادی گفت: امیدواریم انتخابات ۱۴۰۰ با مشارکت حداکثری برگزار شود تا از این طریق پیام خود را به گوش جهانیان برسانیم.
 
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی استان بوشهر هم انتخابات را نشانه و سند مردم‌سالاری اسلامی و آزادگی مردم ایران دانست و گفت: امیدواریم با درنظرگرفتن تدابیر مناسب شاهد حضور گسترده  مردم در این آزمون بزرگ باشیم.
 
الماس گشتاسبی افزود: انسجام و هماهنگی بین دستگاه‌های عضو ستاد در انتخابات مجلس یازدهم مثال زدنی بود و باعث شد انتخابات یاد شده با سلامت کامل و بدون هیچ گونه مشکل امنیتی برگزار شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر