جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
به گزارش فکرشهر، رئیس هیات دو و میدانی شهرستان دشتستان با تایید این خبر گفت: دشتستان ورزشکاران دو و میدانی کار بسیاری داشته و قهرمانان زیادی در این رشته را تا کنون به جامعه معرفی کرده است...
کد خبر: ۸۴۲۱
سه‌شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶

فکرشهر: با ارسال نامه ای از سوی فدراسیون، مربی و ورزشکار دو و میدانی کار دشتستانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش فکرشهر، رئیس هیات دو و میدانی شهرستان دشتستان با تایید این خبر گفت: دشتستان ورزشکاران دو و میدانی کار بسیاری داشته و قهرمانان زیادی در این رشته را تا کنون به جامعه معرفی کرده است.

عباس امیری افزود: در نامه ی فدراسیون نام مصطفی خسروی به عنوان ورزشکار و نام من نیز به عنوان مربی برای حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور به چشم می خورد.

وی ادامه داد: این اردو به منظور آمادگی تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی چین از ششم تا شانزدهم دی ماه در تهران برگزار می‌شود و مسابقات آسیایی چین نیز 13 لغایت 17 خردادماه برگزار خواهد شد.

به گزارش فکرشهر، مصطفی خسروی رکورد دار پرش سه گام جوانان کشور و دارنده مدال برنز آسیا می باشد.

[[{"fid":"6251","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","attributes":{"height":700,"width":525,"class":"media-element file-default"}}]]   [[{"fid":"6253","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","attributes":{"height":626,"width":508,"style":"font-size: 12.7272720336914px; line-height: 20.0063037872314px;","class":"media-element file-default"}}]]

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر