دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جانشين فرمانده انتظامي استان بوشهر ازتوقيف يک دستگاه کاميون و کشف کالاي قاچاق به ارزش5 ميليارد ريال در شهرستان دير خبر داد.به گزارش فکرشهر و به نقل از  پايگاه خبري پليس، جانشين فرمانده انتظامي استان بوشهر سرهنگ " عليرضا رزمي" با اعلام اين خبراظهار داشت :ماموران بخش بردخون شهرستان دير در حين کنترل خودروهاي عبوري در محور اصلي اين شهرستان به يک دستگاه کاميون کشنده ايويکو حامل بار به رانند گي شخصي به نام "سعيد.ع" که از يکي از استان هاي جنوبي به مقصد ياسوج در حال حرکت بود مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
کد خبر: ۸۴۴۴
چهارشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۴

فکرشهر: جانشين فرمانده انتظامي استان بوشهر ازتوقيف يک دستگاه کاميون و کشف کالاي قاچاق به ارزش5 ميليارد ريال در شهرستان دير خبر داد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از  پايگاه خبري پليس، جانشين فرمانده انتظامي استان بوشهر سرهنگ " عليرضا رزمي" با اعلام اين خبراظهار داشت :ماموران بخش بردخون شهرستان دير در حين کنترل خودروهاي عبوري در محور اصلي اين شهرستان به يک دستگاه کاميون کشنده ايويکو حامل بار به رانند گي شخصي به نام "سعيد.ع" که از يکي از استان هاي جنوبي به مقصد ياسوج در حال حرکت بود مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وي افزود: با بررسي دقيق ماموران پليس مشخص شد بار کاميون که يک دستگاه جرثقيل متحرک مدل کاتو ساخت کشور ژاپن بود ، فاقد هرگونه مدارک گمرکي لازم بوده و به صورت قاچاق وارد کشور شده است.

اين مقام انتظامي با اشاره به ارزش محموله کشف شده که بالغ بر 500ميليون تومان برآورد شده است گفت: محموله مذکور به همراه راننده متخلف براي بررسي بيشتر به پليس آگاهي شهرستان دير منتقل شدند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر