دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: در ۹ ماه گذشته یک‌هزار و ۳۸۲ واقعه طلاق در استان بوشهر ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۶.۵ درصد کاهش نشان می‌دهد.به گزارش فکرشهر، کیامرث صالحی‌نیا با بیان اینکه نخستین شناسنامه در ایران در دی‌ماه 1297 صادر شد اظهار داشت: در استان بوشهر نخستین شناسنامه در سال 1307 صادر و سند آن تنظیم شد.وی با بیان اینکه پس از سال‌ها صدور شناسنامه الکترونیکی اجرایی شد بیان کرد: اکنون با صادر شدن شناسنامه الکترونیکی ، صدور شناسنامه دستی برداشته شده بگونه‌ای که قایع حیاتی درهمان لحظه ثبت و تنظیم می‌شود.
کد خبر: ۸۴۷۹
پنجشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸

فکرشهر: مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: در ۹ ماه گذشته یک‌هزار و ۳۸۲ واقعه طلاق در استان بوشهر ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۶.۵ درصد کاهش نشان می‌دهد.

به گزارش فکرشهر، کیامرث صالحی‌نیا با بیان اینکه نخستین شناسنامه در ایران در دی‌ماه 1297 صادر شد اظهار داشت: در استان بوشهر نخستین شناسنامه در سال 1307 صادر و سند آن تنظیم شد.

وی با بیان اینکه پس از سال‌ها صدور شناسنامه الکترونیکی اجرایی شد بیان کرد: اکنون با صادر شدن شناسنامه الکترونیکی ، صدور شناسنامه دستی برداشته شده بگونه‌ای که قایع حیاتی درهمان لحظه ثبت و تنظیم می‌شود.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر با اشاره به افزایش ولادت در استان بوشهر گفت: در 9 ماهه امسال میزان ولادت در استان بوشهر3.2 صدم درصد افزایش یافته و در این مدت 15 هزار و 639 واقعه ولادت ثبت شده است.

صالحی‌نیا از کاهش ازدواج در استان بوشهر خبرداد و افزود: در 9 ماه امسال 6 هزار و 250 واقعه ازدواج در استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 16.5 درصد کاهش دارد.

وی با اشاره به کاهش واقعه طلاق در استان بوشهر خاطرنشان کرد: در 9 ماه گذشته یک‌هزار و 382 واقعه طلاق در استان بوشهر ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 16.5 درصد کاهش نشان می‌دهد.

مدیرکل ثبت احوال  استان بوشهر با اشاره به صدور کارت ملی هوشمند در استان بوشهر گفت: در این مدت از 17 هزار درخواست صدور کارت ملی هوشمند 11 هزار کارت آن صادر و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

صالحی‌نیا با بیان اینکه پایگاه اطلاعات اسناد الکترونیک برای تسهیل در ارائه خدمات به مردم در ثبت احوال استان بوشهر راه‌اندازی شده افزود: ایجاد آرشیو الکترونیکی اسناد و تامین زیرساخت‌های لازم برای فنآوری اطلاعات دو برنامه مهم این اداره کل برای امسال است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر